dc.contributor.author |
Падалко, Ярослав Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-28T10:47:54Z |
|
dc.date.available |
2023-06-28T10:47:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12492 |
|
dc.description |
Падалко Я. О. Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. В. Матвіїшина. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 34 рисунки, 10 джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки гри, включаючи керування проєктом, створення дизайну ігрового світу, звукового оформлення, взаємодії з гравцями. Мета роботи: створення гри Ранер у кросплатформному середовищі розробки програмного забезпечення Unity. Метод дослідження – аналіз, описовий, порівняльний. У кваліфікаційній роботі розроблено сценарій гри в стилі Ранер та реалізовано гру у кросплатформному середовищі Unity: створено та налаштовано ігровий персонаж, перешкоди, бонуси та інші ігрові елементи; розроблено ігрову механіку та ігрові рівні. Для керування персонажем, перешкодами, бонусами тощо, розроблено скрипти із застосування мови програмування C#. Для створення атмосфери гри налаштовано роботу з графікою та аудіоефектами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 34 figures, 10 references. Object of the study – exploring the game development process, including project management, game world design, sound design, and player interaction. Aim of the study: Create a game in the Unity development environment for all existing game platforms. Method of research – analysis, descriptive, comparative. In the qualifying work, a game script in the style of Runner was developed and the game was implemented in the cross-platform Unity environment: the game character, obstacles, bonuses and other game elements were created and configured; developed game mechanics and game levels. To control the character, obstacles, bonuses, etc., scripts have been developed using the C# programming language. Work with graphics and audio effects has been adjusted to create the atmosphere of the game. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
комп'ютерна гра |
uk |
dc.subject |
сценарій гри |
uk |
dc.subject |
Unity |
uk |
dc.subject |
C# |
uk |
dc.subject |
Ranner |
uk |
dc.title |
Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity |
uk |
dc.title.alternative |
Development of the Runner game using the Unity engine |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |