Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падалко, Ярослав Олександрович
dc.date.accessioned 2023-06-28T10:47:54Z
dc.date.available 2023-06-28T10:47:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12492
dc.description Падалко Я. О. Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. В. Матвіїшина. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 34 рисунки, 10 джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки гри, включаючи керування проєктом, створення дизайну ігрового світу, звукового оформлення, взаємодії з гравцями. Мета роботи: створення гри Ранер у кросплатформному середовищі розробки програмного забезпечення Unity. Метод дослідження – аналіз, описовий, порівняльний. У кваліфікаційній роботі розроблено сценарій гри в стилі Ранер та реалізовано гру у кросплатформному середовищі Unity: створено та налаштовано ігровий персонаж, перешкоди, бонуси та інші ігрові елементи; розроблено ігрову механіку та ігрові рівні. Для керування персонажем, перешкодами, бонусами тощо, розроблено скрипти із застосування мови програмування C#. Для створення атмосфери гри налаштовано роботу з графікою та аудіоефектами. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 34 figures, 10 references. Object of the study – exploring the game development process, including project management, game world design, sound design, and player interaction. Aim of the study: Create a game in the Unity development environment for all existing game platforms. Method of research – analysis, descriptive, comparative. In the qualifying work, a game script in the style of Runner was developed and the game was implemented in the cross-platform Unity environment: the game character, obstacles, bonuses and other game elements were created and configured; developed game mechanics and game levels. To control the character, obstacles, bonuses, etc., scripts have been developed using the C# programming language. Work with graphics and audio effects has been adjusted to create the atmosphere of the game. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комп'ютерна гра uk
dc.subject сценарій гри uk
dc.subject Unity uk
dc.subject C# uk
dc.subject Ranner uk
dc.title Розробка гри Ранер з використанням рушія Unity uk
dc.title.alternative Development of the Runner game using the Unity engine uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу