Інституційний репозитарій ЗНУ

Вдосконалення системи управління маркетингом на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Папенко, Софія Костянтинівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T10:53:08Z
dc.date.available 2023-06-28T10:53:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12494
dc.description Папенко С. К. Вдосконалення системи управління маркетингом на підприємстві : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми маркетиногової політики підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих лояльностей та потреб. Додатковою умовою, яка викликана часом вважають зменшення купівельної можливостей споживачів. Мета роботи – дослідити можливості налагодження рекламної політики для стимуляції збуту під час війни, викликаної неспровокованою агресією РФ проти України. Об’єкт дипломного дослідження – підприємство «Елізе 2007». Предмет – система постачання сировини та матеріалів у виробництво. В першому розділі описуються основні аспекти рекламної та логістичної політики підприємства, понятійний апарат реклами товарів та постачання. В другому розділі описується ситуація, яка склалась на підприємстві та її специфіка у воєнний період, шляхи удосконалення постачання клієнтами товарів сировини та матеріалів на підприємство так і приватним клієнтам. В роботі виористовувались загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: описовий, порівняльний, монографічний, абстрактно-логічний, графічний та статистичної виборки. uk
dc.description.abstract EN : The relevance of the topic of the company's marketing policy in wartime is beyond doubt, because during such tragic actions, a key change in consumer loyalties and needs takes place. An additional condition caused by time is considered to be a decrease in the purchasing power of consumers. The purpose of the work is to investigate the possibilities of establishing an advertising policy to stimulate sales during the war caused by the unprovoked aggression of the Russian Federation against Ukraine. The object of the diploma research is the enterprise "Elize 2007". The subject is a system of supplying raw materials and materials to production. The first chapter describes the main aspects of the company's advertising and logistics policy, the conceptual apparatus of advertising goods and supplies. The second chapter describes the situation that developed at the enterprise and its specifics during the war period, ways to improve the supply of raw materials and materials by customers to the enterprise and to private customers. The work used general scientific and special research methods: descriptive, comparative, monographic, abstract-logical, graphic, and statistical sampling. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама виробництво uk
dc.subject матеріали uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject логістика uk
dc.subject товар uk
dc.subject запас uk
dc.subject зберігання uk
dc.subject маршрут uk
dc.subject плече uk
dc.subject торгівля uk
dc.subject склад uk
dc.subject advertisement production uk
dc.subject materials uk
dc.subject management uk
dc.subject logistics uk
dc.subject goods uk
dc.subject stock uk
dc.subject storage uk
dc.subject route uk
dc.subject shoulder uk
dc.subject trade uk
dc.subject warehouse uk
dc.title Вдосконалення системи управління маркетингом на підприємстві uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу