Інституційний репозитарій ЗНУ

Засоби візуального оформлення жіночих журнальних видань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лола, Софія Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-06-29T05:22:04Z
dc.date.available 2023-06-29T05:22:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12522
dc.description Лола С. В. Засоби візуального оформлення жіночих видань : квалфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. М. Плеханова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Засоби візуального оформлення жіночих видань»: 47 стор., 3 додатки, 37 джерел. Мета роботи: проаналізувати складники візуального стилю жіночих журналів «Marie Claire», «ELLE». Відповідно до поставленої мети потрібно виконати такі завдання: 1) розглянути особливості періодики для жінок у загальній системі медіа; 2) проаналізувати та визначити основні складники візуального стилю журнальної періодики; 3) охарактеризувати правила візуального оформлення журналу; 4) дослідити візуальне оформлення жіночих журналів «Marie Claire», «ELLE», «Vogue UA»; 5) з'ясувати вподобання читацької аудиторії щодо візуального оформлення. Об'єкт дослідження: сучасні журнали для жінок «Marie Claire», «ELLE», «Vogue UA» (період: жовтень 2022 р.-квітень 2023 р). Предмет дослідження: елементи візуального стилю журналів для жінок. Методи дослідження: синтез та аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація, опитування (анкетування), моніторинг, узагальнення. Наукова новизна: розглянуто функціонування жіночих глянців під час війни, з'ясовано значення візуального оформлення у виданнях гендерного спрямування. Практичне значення одержаних результатів дослідження: результати цікаві для журналістів, редакторів, громадських організації. Основи дослідження можуть бути використані під час лекцій, семінарів, тренінгів, рекомендацій для розробки концепцій видань. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's qualification work "Means of visual design of women's publications": 47 pages, 3 appendices, 37 sources. The purpose of the work: to analyze the components of the visual style of women's magazines "Marie Claire", "ELLE". In accordance with the set goal, the following tasks should be performed: 1) consider the peculiarities of periodicals for women in the general media system; 2) analyze and define the main components of the visual style of periodicals; 3) describe the rules of visual design of the magazine; 4) examine the visual design of women's magazines "Marie Claire", "ELLE", "Vogue UA"; 5) find out the preferences of the readership regarding the visual design. The object of the study: modern magazines for women "Marie Claire", "ELLE", "Vogue UA" (period: October 2022 - April 2023). Subject of research: elements of visual style of magazines for women. Research methods: synthesis and analysis, comparison, generalization and systematization, survey (questionnaire), monitoring, generalization. Scientific novelty: the functioning of women's glossies during the war is considered, the meaning of visual design in gender-oriented publications is clarified. The practical significance of the obtained research results: the results are interesting for journalists, editors, and public organizations. The basics of research can be used during lectures, seminars, trainings, recommendations for the development of publication concepts. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject журнал uk
dc.subject глянець uk
dc.subject оформлення uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject стиль uk
dc.subject обкладинка uk
dc.subject magazine uk
dc.subject gloss uk
dc.subject layout uk
dc.subject design uk
dc.subject style uk
dc.subject cover uk
dc.title Засоби візуального оформлення жіночих журнальних видань uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу