Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка ігрового застосунку з використанням системи Unity

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисенко, Юрій Олександрович
dc.date.accessioned 2023-06-29T10:26:06Z
dc.date.available 2023-06-29T10:26:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12538
dc.description Денисенко Ю. О. Розробка ігрового застосунку з використанням системи Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник І. А. Скрипник. Запоріжжя : ЗНУ. 2023. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Дана дипломна робота присвячена розробці ігрового застосунку жанру Rogue-like на базі платформи Unity та мові програмування C#, з використанням процедурної генерації та засобів штучного інтелекту. В сучасному світі ігрова індустрія розвивається швидкими темпами, але все ще існує потреба у нових, цікавих ігрових досвідах. Метою цієї роботи є розробка ігрового застосунку, який використовує процедурну генерацію контенту та засоби штучного інтелекту для створення конкурентноспроможного проекту та показу переваг обраних технологій у сучасному ринку. Завдання дослідження включають аналіз існуючих ігрових проектів, їх недоліків та переваг, а також саме дослідження методів та алгоритмів процедурної генерації, вибір та реалізацію відповідних алгоритмів та інструментів штучного інтелекту, а також розробку ігрового застосунку з використанням отриманих знань. Дана кваліфікаційна робота докладно описує розробку зазначеного застосунку, та важливість обраного дослідження, що робить внесок у розвиток технологій процедурної генерації та ШІ у ігрових середовищах. uk
dc.description.abstract EN : This thesis is devoted to the development of a Rogue-like game application based on the Unity platform and the C# programming language, using procedural generation and artificial intelligence. In today's world, the gaming industry is evolving rapidly, but there is still a need for new, interesting gaming experiences. The purpose of this work is to develop a game application that uses procedural content generation and artificial intelligence tools to create a competitive project and show the advantages of selected technologies in the modern market. The objectives of the study include the analysis of existing game projects, their disadvantages and advantages, as well as the study of methods and algorithms for procedural generation, the selection and implementation of appropriate algorithms and artificial intelligence tools, as well as the development of a game application using the knowledge gained. This qualification work describes in detail the development of this application, and the importance of the selected study, which contributes to the development of procedural generation technologies and AI in game environments. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігровий застосунок uk
dc.subject процедурна генерація uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject алгоритми uk
dc.subject адаптація uk
dc.title Розробка ігрового застосунку з використанням системи Unity uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу