Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка ігрового застосунку з використанням оптимального руху об`єктів на основі методів штучного інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Величко, Данило Олександрович
dc.date.accessioned 2023-06-29T12:06:00Z
dc.date.available 2023-06-29T12:06:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12552
dc.description Величко Д. О. Розробка ігрового застосунку з використанням оптимального руху об`єктів на основі методів штучного інтелекту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник І. А. Скрипник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота присвячена вивченню можливостей розробки ігрових застосунків на Unity та імплементуванню ШІ у якості суперника. У роботі було проведено аналіз існуючих технологій розробки ігор та мето-дів імплементування штучного інтелекту. Були досліджені методи напи-сання скриптів на С# для надання ШІ можливості реагувати на навколиш-нє середовище. Для реалізації застосунку було використано інструменти рушія Unity та мову програмування С#. Були розроблені скрипти для орієнтування ШІ на трасі та мапи для гри за допомогою редактора мап Unity. У роботі було показано, що Unity є багатофункціональним та при цьому зручним рушієм для розробки ігрових застосунків. Задані штучно-му інтелекту скрипти та методи навігації дозволяють йому орієнтуватися на трасі та конкурувати з гравцем. Результати тестів підтверджують висо-ку якість роботи ігрового застосунку при низьких системних вимогах та відображають можливості розвитку штучного інтелекту. Кваліфікаційна робота містить докладний опис процесу створення ігрового застосунку, дослідження існуючих рішень та їх переваг або недо-ліків, результати тестування та аналіз отриманих результатів. Робота є внеском у розвиток науки та технологій використання ШІ у ігрових засто-сунках, та при подальшій розробці може стати конкурентоспроможним продуктом у світі ігор. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work is devoted to the study of the possibilities of de-veloping game applications on Unity and the implementation of AI as a com-petitor. The work analyzes existing game development technologies and meth-ods of implementing artificial intelligence. Methods of writing C# scripts to en-able AI to respond to the environment were investigated. The tools of the Unity engine and the C# programming language were used to implement the application. Scripts were developed to guide the AI on the track and maps for the game using the Unity map editor. The paper shows that Unity is a multifunctional and convenient engine for developing gaming applications. The scripts and navigation methods de-fined for the AI allow it to navigate the track and compete with the player. The test results confirm the high quality of the gaming application with low system requirements and reflect the possibilities of artificial intelligence development. The qualification work contains a detailed description of the process of creating a gaming application, a study of existing solutions and their ad-vantages or disadvantages, test results, and an analysis of the results. The work is a contribution to the development of science and technology of using AI in gaming applications, and with further development can become a com-petitive product in the world of gaming. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject Unity uk
dc.subject скрипт uk
dc.subject моделювання трас uk
dc.subject системні вимоги uk
dc.title Розробка ігрового застосунку з використанням оптимального руху об`єктів на основі методів штучного інтелекту uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу