Інституційний репозитарій ЗНУ

Палітурки як спосіб промоції книжкових видань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пугач, Анна Русланівна
dc.date.accessioned 2023-07-06T05:12:25Z
dc.date.available 2023-07-06T05:12:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12651
dc.description Пугач А. Р. Палітурки як спосіб промоції книжкових видань : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 42 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Палітурки як спосіб промоції книжкових видань»: 42 стор., 6 додатків, 35 джерел. Мета роботи – дослідити особливості палітурок як методу промоції книжкових видань. У зв’язку із поставленою метою треба виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття «видавнича промоція»; 2) визначити роль палітурок у промоції видавничої продукції; 3) виявити спільні і відмінні характеристики промоційних можливостей палітурок книг видавництв «Фоліо» та «Рідна мова»; 4) розробити власну палітурку видання «Місто» Валер’яна Підмогильного. Об’єкт дослідження – палітурки книжкових видань із серій «Шкільна бібліотека української та світової літератури (міні)» (видавництво «Фоліо») та «Відомі та незвідані» (видавництво «Рідна мова»). Предмет дослідження – створення палітурки як ефективного способу промоції книжкових видань. Методи дослідження. Аналіз документів і джерел, синтез, індукція та дедукція були використані при визначенні категоріального апарату видавничої промоції; порівняння, узагальнення – при визначенні особливостей промоційних можливостей книжкових палітурок. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в межах роботи була створена палітурка видання «Місто» Валер’яна Підмогильного. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Промоція видавничої продукції», «Маркетингові стратегії у видавничій діяльності», «Редакційно-видавничий фах. Книжкові видання», «Редакційно-видавничий фах. Електронні видання»; при написанні курсових, рефератів, дипломних робіт; у професійній діяльності видавців, менеджерів з видавничого бізнесу та книгорозповсюджувачів для побудови ефективної маркетингової стратегії з просування видавничої продукції. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's qualifying work "Binders as a way of promoting book publications": 42 pages, 6 appendices, 35 sources. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of bindings as a method of promotion of book publications. In connection with the set goal, the following tasks must be performed: 1) clarify the meaning of the term "publishing promotion"; 2) determine the role of bindings in the promotion of publishing products; 3) to reveal the common and distinctive characteristics of the promotional possibilities of book bindings of "Folio" and "Mother Tongue" publishing houses; 4) develop your own binding of the publication "City" by Valerian Podmohylny. The object of the research is the bindings of book editions from the series "School Library of Ukrainian and World Literature (mini)" ("Folio" publishing house) and "Known and Unknown" ("Native Language" publishing house). The subject of the research is the creation of bindings as an effective way of promoting book publications. Research methods. Analysis of documents and sources, synthesis, induction and deduction were used in determining the categorical apparatus of publishing promotion; comparison, generalization - when determining the features of the promotional possibilities of book bindings. The scientific novelty of the research lies in the fact that the binding of Valerian Podmogilny's "City" publication was created within the framework of the work. Scope: the materials of the conducted research can be used in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the profession", "Promotion of publishing products", "Marketing strategies in publishing", "Editorial and publishing profession. Book publications", "Editorial and publishing profession. Electronic editions"; when writing coursework, essays, theses; in the professional activity of publishers, managers of publishing business and book distributors to build an effective marketing strategy for the promotion of publishing products. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject видавництво uk
dc.subject книга uk
dc.subject обкладинка uk
dc.subject промоція uk
dc.subject палітурка uk
dc.subject продукція uk
dc.subject publishing house uk
dc.subject book uk
dc.subject cover uk
dc.subject promotion uk
dc.subject binding uk
dc.subject product uk
dc.title Палітурки як спосіб промоції книжкових видань uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу