Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ленчик, Євгеній Олексійович
dc.date.accessioned 2023-07-06T05:34:07Z
dc.date.available 2023-07-06T05:34:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12660
dc.description Ленчик Є. О. Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 27 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра (творчий проєкт) «Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета»: 27 стор., 4 додатки, 20 джерел. Мета роботи – розроблення концепції і створення оригінал-макета плаката. У зв’язку із поставленою метою потрібно виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття «плакат»; 2) описати історію виникнення плаката; 3) окреслити основні види плакатів; 4) розробити оригінал-макети серії плакатів для потреб ЗНУ. Об’єкт дослідження – рекламний плакат. Предмет дослідження – проєктування та створення плаката як рекламно- інформаційного інструмента. Методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, індукція, аналогія, класифікація. Наукова новизна роботи полягає в тому, що плакат є найдавнішою формою рекламно-інформаційних засобів, але завдяки своїй художній виразності, чіткості, лаконічності зображень підвищує свою актуальність та сферу вживання і понині є найпоширеніших і найдоступніших форм зовнішньої реклами. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із спеціальності «Видавнича справа та редагування»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Основи видавничої справи та редагування», «Маркетингові стратегії у видавничій діяльності», «Редакційно-видавничий фах. Дизайн плакату», «Редакційно-видавничий фах. Дизайн-проектування»; у практичній діяльності видавців, менеджерів видавничого бізнесу та рекламодавців. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's qualification work (creative project) "Advertising poster: from idea to original layout": 27 pages, 4 appendices, 20 sources. The purpose of the work is to develop a concept and create an original poster layout. In connection with the set goal, the following tasks must be completed: 1) find out the meaning of the concept of "poster"; 2) describe the history of the poster; 3) outline the main types of posters; 4) to develop original layouts of a series of posters for the needs of ZNU. The object of research is an advertising poster. The subject of the research is the design and creation of a poster as an advertising information tool. Research methods: analysis, synthesis, deduction, induction, analogy, classification. The scientific novelty of the work is that the poster is the oldest form advertising and informational means, but due to its artistic expressiveness, clarity, brevity of images, increases its relevance and scope of use and is currently the most common and accessible form of outdoor advertising. Scope of application. The results of the research can be used when writing essays, term papers, diploma theses of students majoring in "Publishing and Editing"; in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the profession", "Fundamentals of publishing and editing", "Marketing strategies in publishing", "Editorial and publishing profession. Poster design", "Editorial and publishing profession. Design-projection"; in the practical activities of publishers, publishing business managers and advertisers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject плакат uk
dc.subject оригінал-макет uk
dc.subject реклама uk
dc.subject продукція uk
dc.subject інформація uk
dc.subject poster uk
dc.subject original layout uk
dc.subject advertising uk
dc.subject products uk
dc.subject information uk
dc.title Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу