Інституційний репозитарій ЗНУ

Програмна реалізація механізмів комунікації ігрових елементів мережевої комп’ютерної гри з архітектурою клієнт-сервер

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорний, Кирило Павлович
dc.date.accessioned 2023-07-12T11:48:51Z
dc.date.available 2023-07-12T11:48:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12723
dc.description Чорний К. П. Програмна реалізація механізмів комунікації ігрових елементів мережевої комп’ютерної гри з архітектурою клієнт-сервер : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник В. І. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 12 рисунків, 8 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження: комп’ютерна мережева гра, способи пакування ігрових даних, способи передачі ігрових даних, архітектура мережевого модуля мережевої гри. Мета роботи: дослідження переваг та недоліків мережевих архітектур. Дослідження переваг та недоліків протоколів передачі даних. Дослідження переваг та недоліків способів пакування ігрових даних. Розробка бібліотеки на мові програмування Java яка слугуватиме мережевим модулем в мережевих іграх. Метод дослідження: аналітичний. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 12 figures, 8 references, 1 supplement. Object of the study is computer network game, ways of packaging game data, ways of data transferring, network game’s network module architecture Aim of the study is pros and cons of network architectures. Pros and cons of data transferring protocols. Pros and cons of game data packaging ways. Developing a Java library which will be a network module for modern network games. Method of research is analytical. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject архітектура клієнт-сервер uk
dc.subject консольний інтерфейс uk
dc.subject мережева гра uk
dc.subject пакування даних uk
dc.subject симетричне шифрування uk
dc.subject client-server architecture uk
dc.subject console interface uk
dc.subject network game uk
dc.subject data packaging uk
dc.subject sumetrical encryption uk
dc.subject Java uk
dc.title Програмна реалізація механізмів комунікації ігрових елементів мережевої комп’ютерної гри з архітектурою клієнт-сервер uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу