Інституційний репозитарій ЗНУ

Постпродакшн аудіовізуальних матеріалів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манін, Олександр Дентсович
dc.date.accessioned 2023-07-13T05:34:53Z
dc.date.available 2023-07-13T05:34:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12725
dc.description Манін О. Д. Постпродакшн аудіовізуальних матеріалів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. І. Тернова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета роботи – застосування монтажних прийомів у виробництві аудіовізуального контенту корпоративного для інтернет-видання. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) опрацювати наукову літературу щодо процесів та етапів виробництва аудіовізуального контенту; 2) проаналізувати підходи до генерації інформаційних продуктів в сучасному кіновиробництві й на телебаченні; 3) презентувати творчий проєкт дипломної роботи; 4) описати методологію і технологію роботи над творчим проєктом; 5) розкрити цільову аудиторію та конкурентне інформаційне поле в сегменті розробленого видавництва; 6) довести актуальність та перспективу розвитку презентованого інформаційного проєкту. Об’єктом дослідження є процеси та етапи виробництва аудіовізуального контенту. Предмет дослідження – засоби виробництва інформаційних продуктів. Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є корпоративною комунікаційною системою, розробленою на базі БО «БФ ”Молодь Майбутнього”». Цикл інформаційної активності інформаційних каналів складається з понад 2 000 опублікованих матеріалів соціальної спрямованості та більше 50 відео хронометражем від 30 секунд до 10 хвилин. У матеріалах використовуються засоби художнього монтажу (за крупністю планів, за напрямком руху, монтаж за світлом, монтаж за кольором тощо), інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж, візуальні та звукові ефекти, використання деталізації та нестандартного поєднання крупності 4 кадрів). Реалізований проєкт демонструє можливості імплементації фахових знань в актуальні проєкти сьогодення. uk
dc.description.abstract EN : The topic of bachelor's qualification work: Post-production of audiovisual materials. The diploma work aims to the use of editing techniques in the production of audiovisual content for online publication. To achieve the goal of the research, we performed the following tasks: 1) develop scientific literature on the processes and stages of production of audiovisual content; 2) analyze approaches to the generation of information products in modern film production and television; 3) present a creative thesis project; 4) explain the reasons and purpose of working on a creative project; 5) reveal the target audience and competitive information field in the segment of the developed publishing house; 6) to prove the relevance and development perspective of the presented information project. The object of research is the processes and stages of audiovisual content production, and the subject of research is the production processes of information products. Formal and substantive characteristics of the project. The creative project is a corporate communication system developed on the basis of the "Youth of the Future" Foundation. The cycle of information activity of information channels consists of more than 2 000 published social materials and more than 50 videos with a duration of 30 seconds to 10 minutes. The materials use the means of artistic montage (by the size of plans, the direction of movement, montage by light, montage by color), the tools of genre montage (clip montage, visual and sound effects, the use of detail and non-standard combination of frame sizes). The implemented project demonstrates the possibilities of implementing professional knowledge in current projects today. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject монтаж uk
dc.subject аудіовізуальний контент uk
dc.subject препродакшн uk
dc.subject продакшн uk
dc.subject постпродакшн uk
dc.subject інформаційний продукт uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject editing uk
dc.subject television uk
dc.subject video uk
dc.subject audiovisual content uk
dc.subject pre-production uk
dc.subject production uk
dc.subject post-production uk
dc.subject marketing uk
dc.title Постпродакшн аудіовізуальних матеріалів uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу