Інституційний репозитарій ЗНУ

Туроператор як первинне туристичне підприємство під час формування туристичного продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рагіб, Амар
dc.date.accessioned 2023-07-15T16:47:23Z
dc.date.available 2023-07-15T16:47:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12753
dc.description Рагіб А. Туроператор як первинне туристичне підприємство під час формування туристичного продукту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 47 сторінок, 4 додатків, 46 літературних джерел. Мета – дослідити роботу туроператора як первинного туристичного підприємства під час формування туристичного продукту . У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туроператора як первинного туристичного підприємства; – охарактеризувати основні та додаткові послуги туроператора; – порівняти різні туристичні підприємства під час формування туристичного продукту. Об’єкт дослідження: формування туристичного продукту. Предмет дослідження: туроператор як первинне туристичне підприємство. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу. Основна частина роботи присвячена дослідженню туроператора як первинного туристичного підприємства під час формування туристичного продукту. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 47 pages, 4 appendices, 46 literary sources. The goal is to investigate the work of a tour operator as a primary tourist enterprise during the formation of a tourist product. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: – consider the theoretical foundations and characterize the tour operator as a primary tourist enterprise; - describe the main and additional services of the tour operator; - to compare different tourism enterprises during the formation of a tourist product. Object of research: formation of a tourist product. Subject of research: tour operator as a primary tourist enterprise. Research methods: theoretical analysis of literary sources, comparative and system approach method. The main part of the work is devoted to the study of the tour operator as the primary tourist enterprise during the formation of the tourist product. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туроперайтинг uk
dc.subject туроператор uk
dc.subject туроператорська діяльність uk
dc.subject туристичний продукт uk
dc.subject ринок туроперайтингу uk
dc.title Туроператор як первинне туристичне підприємство під час формування туристичного продукту uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу