Інституційний репозитарій ЗНУ

Засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сірик, Олександр Сергійович
dc.date.accessioned 2023-07-17T04:25:30Z
dc.date.available 2023-07-17T04:25:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12793
dc.description Сірик О. С. Засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Е. А. Криволапов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 56 сторінок, 50 літературних джерел, 2 додатки. Мета – Розробити стратегію конкурентоспроможного розвитку для туристичних підприємств. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати поточний стан туристичної галузі та ідентифікувати основні виклики і тенденції, що впливають на її конкурентоспроможність; – Визначити основні та ефективні засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності; – Розробити стратегію конкурентоспроможного розвитку для туристичних підприємств на основі отриманих даних та висновків дослідження. Об’єкт дослідження: інструменти, фактори, стратегії, які використовуються в розвитку туристичної діяльності. Предмет дослідження: процес розробки ймовірного плану для потенційного розвитку туристичного підприємства. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, та емпіричне дослідження у форматі опитування. Основна частина роботи присвячена дослідженню та виявленню ефективних засобів для підвищення конкурентоспроможності певного підприємства на світовому туристичному ринку. Також наведено рекомендації по використанню зазначених засобів та інструментів, та приклади стратегічних планів для розвитку компанії, збільшення обсягів продажів і підвищення конкурентоспроможності. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 56 pages, 50 literary sources, 2 applications. The goal is to develop a competitive development strategy for tourism enterprises. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: – analyze the current state of the tourism industry and identify the main challenges and trends affecting its competitiveness; – To determine the main and effective means of competitive development of tourist activity; - Develop a competitive development strategy for tourism enterprises based on the received data and research conclusions. The object of research: tools, factors, strategies used in the development of tourism. The subject of the study: the process of developing a probable plan for the potential development of a tourist enterprise. Research methods: theoretical analysis of literary sources, and empirical research in the form of a survey. The main part of the work is devoted to the research and identification of effective means to increase the competitiveness of a certain enterprise in the world tourist market. Recommendations for the use of the specified means and tools are also given, as well as examples of strategic plans for company development, increasing sales and increasing competitiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject бренд uk
dc.subject туристична діяльність uk
dc.title Засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу