Інституційний репозитарій ЗНУ

Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холод, Альбіна Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-17T04:44:23Z
dc.date.available 2023-07-17T04:44:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12802
dc.description Холод А. С. Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел. Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму; – визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях; – схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах. Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour». Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour». Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо. Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму. uk
dc.description.abstract EN : Кваліфікаційна робота – 50 сторінок, 1 табл., 1 додаток, 45 літературних джерел. Метою дипломної роботи є дослідження впливу інтернету на розвиток туристичної галузі У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток туризму; – визначити місце інтернету у вітчизняній та зарубіжній туристичних галузях; – схарактеризувати перспективні шляхи розвитку використання інтернет-технологій на вітчизняних туристичних підприємствах. Об’єкт дослідження: діяльність туристичного підприємства «Aventour». Предмет дослідження: досвід використання інтернет-технологій в діяльності туристичної компанії «Aventour». Методи дослідження: аналіз та синтез зібраної інформації з теми дослідження, групування даних, здійснення порівняльної характеристики, узагальнення здійсненого аналізу тощо. Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності впливу сучасних інтернет-технологій на розвиток туристичної сфери – вітчизняної та зарубіжної, визначенню місця інтернету як конкурентоспроможного засобу розвитку галузі туризму. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична галузь uk
dc.subject інтернет uk
dc.title Internet як засіб конкурентоспроможного розвитку туристичної галузі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу