Інституційний репозитарій ЗНУ

Характеристика ринку туристичних авіаперевезень України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Храпач, Олександра Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-07-17T04:46:47Z
dc.date.available 2023-07-17T04:46:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12803
dc.description Храпач О. М. Характеристика ринку туристичних авіаперевезень України : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник О. Є. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 64 сторінок, 34 літературних джерел. Мета – дослідити ринок туристичних авіаперевезень України. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туристичні авіаперевезення як складову туристичної сфери; – охарактеризувати основні та додаткові послуги авіакомпаній; – порівняти обслуговування пасажирів в аеропортах і на борту та запропонувати шляхи покращення якості додаткових послуг авіаперевізників в Україні. Об’єкт дослідження: основні та додаткові послуги авіаперевізників. Предмет дослідження: додаткові послуги як особливість обслуговування пасажирів при перельотах. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу. Основна частина роботи присвячена дослідженню якості обслуговування туристів під час авіаперельотів, та наданню додаткових послуг різними авіакомпаніями України, та порівняння кількості та якості послуг між іноземними та українськими авіаперевізниками задля пошуку шляхів впровадження новацій з іноземного ринку авіаперевезень. uk
dc.description.abstract EN : Кваліфікаційна робота – 64 сторінок, 34 літературних джерел. Мета – дослідити ринок туристичних авіаперевезень України. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туристичні авіаперевезення як складову туристичної сфери; – охарактеризувати основні та додаткові послуги авіакомпаній; – порівняти обслуговування пасажирів в аеропортах і на борту та запропонувати шляхи покращення якості додаткових послуг авіаперевізників в Україні. Об’єкт дослідження: основні та додаткові послуги авіаперевізників. Предмет дослідження: додаткові послуги як особливість обслуговування пасажирів при перельотах. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу. Основна частина роботи присвячена дослідженню якості обслуговування туристів під час авіаперельотів, та наданню додаткових послуг різними авіакомпаніями України, та порівняння кількості та якості послуг між іноземними та українськими авіаперевізниками задля пошуку шляхів впровадження новацій з іноземного ринку авіаперевезень. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject авіакомпанія uk
dc.subject авіатуризм uk
dc.title Характеристика ринку туристичних авіаперевезень України uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу