Інституційний репозитарій ЗНУ

Редизайн рекламного супроводу та фірмового пакування магазину взуття «Antonio Biaggi»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дороніна, Олександра Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-07-25T15:14:45Z
dc.date.available 2023-07-25T15:14:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12823
dc.description Дороніна О. І. Редизайн рекламного супроводу та фірмового пакування магазину взуття «Antonio Biaggi» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» / наук. керівник Г. Ю. Чемерис. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 31 джерел. Об’єкт дослідження: дизайн рекламного супроводу. Предмет дослідження: редизайн фірмового пакування та промо сайту в концепції рекламного супроводу для магазину взуття «Antonio Biaggi». Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу відомостей про POS-матеріали, рекламний супровід та про-сайти, а також на основі проведеного аналізу аналогів розробити новий логотип, фірмове пакування та промо-сайт для магазину взуття «Antonio Biaggi». В роботі проведено дослідження, яке фокусується на аналізі сучасних тенденцій у дизайні рекламного супроводу. Застосування редизайну сприятиме створенню привабливого бренду, з покращеною взаємодією зі споживачами та збільшення їх зацікавленості упродукції. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 31 sources. Object of research: design of advertising support. Research subject: redesign of branded packaging and promo site in the concept of advertising support for the shoe store "Antonio Biaggi". The purpose of the research: based on the theoretical analysis of information about POS materials, advertising support and pro-sites, as well as on the basis of the conducted analysis of analogues, to develop a new logo, brand packaging and promotional site for the shoe store "Antonio Biaggi". The work focuses on the analysis of modern trends in the design of advertising support. The use of redesign will contribute to the creation of an attractive brand, with improved interaction with consumers and increasing their interest in products. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject графічний дизайн uk
dc.subject рекламний супровід uk
dc.subject дизайн пакування uk
dc.subject редизайн uk
dc.subject візуальна комунікація uk
dc.subject POS-матеріали uk
dc.subject graphic design uk
dc.subject advertising support uk
dc.subject packaging design uk
dc.subject redesign uk
dc.subject visual communication uk
dc.subject POS-materials uk
dc.title Редизайн рекламного супроводу та фірмового пакування магазину взуття «Antonio Biaggi» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу