UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 43 джерела. Об’єкт дослідження: особливості розробки дизайну для олії та інших харчових продуктів Предмет дослідження: розробка редизайну для харчових продуктів Мета дослідження: розробити редизайн пакування для бренду “Олейна Традиційна”, провести аналіз аналогів, вивчити відповідну літературу з теми дослідження, вивчити передового досвіду розробки дизайн інтерфейсу мобільних додатків, аналіз аналогічних доробків. В роботі розглянуто особливості проєктування дизайну для пакувань для харчових продуктів, особливості розробки редизайну.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 43 sources. Object of the study: peculiarities of design development for oil and other food products Subject of the study: development of a redesign for food products Purpose of the study: to develop a redesign of the packaging for the "Oleyna Traditional" brand, to conduct an analysis of analogues, to study the relevant literature on the topic of the study, to study best practices in development interface design of mobile applications, analysis of similar products. The paper examines the features of designing a design for packaging for food products, features of redesign development.