UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Об’єкт дослідження: айдентика в індустрії моди. Предмет дослідження: айдентика магазинів жіночого одягу. Мета: розробити айдентику магазину жіночого одягу NABO з використанням української графічної автентики. В роботі розглянуто поняття айдентика, фірмовий стиль, поняття про бренд, фешн-індустрія, цільова аудиторія. Проведено аналіз аналогів відомих брендових магазинів одягу та мас-маркету. Описано поетапну розробку айдентики магазину жіночого одягу NABO.
EN : The work is presented on pages 63 of the printed text. The list of references includes 56 sources. Research object: identity in the fashion industry. Research subject: identity of women's clothing stores. The goal: to develop the identity of the women's clothing store NABO using Ukrainian graphic authenticity.The work examines the concept of identity, corporate style, concept of brand, fashion industry, target audience. An analysis of analogues of well-known brand clothing stores and mass markets was carried out. The step-by-step development of the identity of the NABO women's clothing store is described.