UA : Мета дослідження: дослідити професійний відбір на посади середньої
ланки у системі публічного управління в Україні, виходячи з досягнень
сучасної науки.
Об’єкт дослідження: організація роботи з персоналом у системі
публічної служби.
Предмет дослідження: професійний відбір працівників середньої
ланки у системі публічного управління в Україні.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція,
спостереження, аксіоматичний.
Гіпотеза: вдосконалити існуючий професійний відбір працівників
середньої ланки в системі публічного управління в Україні можливо через
впровадження нових методів та підходів, а також ліквідування корупції та
«сватництва» на місцях у держслужбі та не тільки.
Висновки: 1. Необхідність зниження рівня корупції та прийняття
працівників на роботу через знайомства без наявності зазначеної вищої
освіти чи інших умов, потрібних для участі у професійному відборі на ту чи
іншу посаду.
2. Наявність неякісної корумпованої освіти в вищих навчальних
закладах.
3. Забезпечення прозорого кадрого відбору із залученням до контролю
громадськості на всі посади, в тому числі керівні. Щорічний аналіз кожного
працівника, який був влаштований на роботу протягом найближчих
дванадцяти місяців.
EN : The purpose of research: investigate professional selection for middle-level
positions in the system of public administration in Ukraine, based on the
achievements of modern science.
Object of research: organisation of personnel work in the public
administration system.
Subject of research: professional selection of middle-level employees in the
system of public administration in Ukraine.
Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, observation,
axiomatic.
Hypothesis: it is possible to improve the existing professional selection of
middle-level employees in the system of public administration in Ukraine through
the introduction of new methods and approaches, as well as the elimination of
corruption and "matchmaking" in the civil service and beyond.
Conclusions: 1. Necessity of reducing the level of corruption and hiring
employees through acquaintances without the specified higher education or other
conditions required for participation in professional selection for one or another
position.
2. The presence of low-quality corrupt education in higher education
institutions.
3. Ensuring transparent personnel selection with public control for all
positions, including senior ones. An annual review of every employee who has
been hired in the past twelve months.