Інституційний репозитарій ЗНУ

Концепція просування продукції на зовнішні ринки в умовах воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богдан, Аліна Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-07-27T18:17:52Z
dc.date.available 2023-07-27T18:17:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12850
dc.description Богдан А. О. Концепція просування продукції на зовнішні ринки в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 40 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: особливості просування аграрної продукції на зовнішніх ринки в умовах воєнного стану. Об’єкт дослідження: ТОВ «Кернел Холдінг». Мета роботи – обґрунтування шляхів просування аграрної продукції на зовнішніх ринки в умовах воєнного стану для ТОВ «Кернел Холдінг». Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі бакалавра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, методи фінансового аналізу. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі способів просування продукції на міжнародні ринки; визначенні особливостей організації збуту агропромислової продукції в умовах воєнного стану; дослідженні факторів зовнішнього середовища, що впливають на діяльність аграрних підприємств; обґрунтуванні шляхів підвищення ефективності просування аграрної продукції на зовнішніх ринки в умовах воєнного стану. Для досягнення мети в роботі проаналізовано теоретичні аспекти організації збуту агропромислової продукції в умовах воєнного стану. В роботі надано організаційно-економічну характеристику аграрної компанії ТОВ «Кернел Холдінг»; проведено аналіз факторів зовнішнього середовища, що впливають на діяльність аграрних компаній в Україні під час війни; визначено шляхи підвищення ефективності збутової логістики компанії ТОВ «Кернел Холдінг». uk
dc.description.abstract EN : The subject of the study: peculiarities of the agricultural products promotion to foreign markets in the conditions of martial law. Research object: LLC "Kernel Holding". The purpose of the work is to substantiate the ways of agricultural products promotion to foreign markets in the conditions of martial law for "Kernel Holding" LLC. Research methods. A set of general scientific and special research methods has been used in the bachelor's qualification work, in particular: systematic approach, descriptive method, methods of financial analysis. The specificity of the work consists in a detailed analysis of ways to promote products to international markets; determining the peculiarities of the organization of agro-industrial products sales in the conditions of martial law; study of factors of the external environment affecting the agrarian enterprises activity; substantiation of ways to increase the efficiency of promotion of agricultural products to foreign markets in the conditions of martial law. To achieve the goal, theoretical aspects of the organization of sales of agro-industrial products in the conditions of martial law are analyzed in the work. The work provides an organizational and economic description of the agrarian company "Kernel Holding" LLC; an analysis of environmental factors affecting the activities of agricultural companies in Ukraine during the war was carried out; the ways of increasing the efficiency of sales logistics of the company "Kernel Holding" LLC have been determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аграрна компанія uk
dc.subject агрохолдинг uk
dc.subject збутова логістика uk
dc.subject воєнний стан uk
dc.subject міжнародні ринки uk
dc.subject експортер uk
dc.subject agricultural company uk
dc.subject agroholding uk
dc.subject sales logistics uk
dc.subject martial law uk
dc.subject international markets uk
dc.subject exporter uk
dc.title Концепція просування продукції на зовнішні ринки в умовах воєнного стану uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу