Інституційний репозитарій ЗНУ

Якість комунальних послуг як фактор формування позитивного іміджу органів місцевого самоврядування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тупіченко, Артем Євгенійович
dc.date.accessioned 2023-07-31T04:25:56Z
dc.date.available 2023-07-31T04:25:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12852
dc.description Тупіченко А. Є. Якість комунальних послуг як фактор формування позитивного іміджу органів місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник І. І. Капріцин. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: житлово-комунальна галузь з пов’язаними підрозділами, що формують процес підвищення ефективності її функціонування. Предмет дослідження: процес формування механізмів підвищення якості у системі надання комунальних послуг у органах місцевого самоврядування. Мета дослідження: покращення якості надання житлово-комунальних послуг шляхом узагальнення та розвитку теоретико-прикладних засад. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних. Наукова новизна: на основі комплексного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення якості надання комунальних послуг як фактору формування позитивного іміджу органів місцевого самоврядування. Гіпотеза дослідження: впровадження сучасних інформаційних технологій в органах місцевого самоврядування буде більш ефективним, якщо реалізація здійснюватиметься відповідно до запропонованих нами об'єктивних та суб'єктивних критеріями та проєктами. Висновки: 1. Формування позитивного іміджу потребує системного підходу до покращення якості комунальних послуг: реалізацію механізмів державної політики, впровадження інноваційних технологій, залучення інвестицій, партнерство з приватним сектором та залучення громадськості до процесу прийняття рішень. 2. Ключовими факторами удосконалення якості комунальних послуг є ефективне управління ресурсами, модернізація інфраструктури, професійна підготовка та мотивація працівників, забезпечення прозорості та відкритості. uk
dc.description.abstract EN : Object of study: housing and communal sector with related units that form the process of improving the efficiency of its functioning. Subject of research: the process of formation of mechanisms of quality improvement in the system of providing utilities in local self -government bodies. Purpose of the study: to improve the quality of housing and communal services through the generalization and development of the theoretical and applied principles. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, analysis of statistics. Scientific novelty: on the basis of a comprehensive study, recommendations for improving the quality of utilities as a factor in the formation of a positive image of local self -government bodies have been developed. Research hypothesis: introduction of modern information technologies in local self -government bodies will be more effective if the implementation is carried out in accordance with the objective and subjective criteria and projects proposed by us. Conclusions: 1. The formation of a positive image requires a systematic approach to improving the quality of utilities: implementation of public policy mechanisms, introduction of innovative technologies, attracting investments, partnership with the private sector and involving the public in the decision -making process. 2. Key factors for improving the quality of utilities are effective management of resources, modernization of infrastructure, professional training and motivation of employees, ensuring transparency and openness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject житлово-комунальні послуги uk
dc.subject житлово-комунальне господарство uk
dc.subject якість надання послуг uk
dc.subject орган місцевого самоврядування uk
dc.subject housing and communal services uk
dc.subject quality of service uk
dc.subject local self-government body uk
dc.title Якість комунальних послуг як фактор формування позитивного іміджу органів місцевого самоврядування uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу