UA : Кваліфікаційна робота: Маркетинговий менеджмент на підприємстві: 74
сторінок, 4 таблиці, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 35 найменувань.
Збільшити продажі, покращити ефективність обслуговування, вийти на
нові ринки, задовольнити клієнтів, покращити конкурентні позиції, наростити
обсяги продажів – все це завжди було та залишається актуальними питаннями
маркетингового менеджменту для багатьох підприємств. Управління
маркетингом – це складна задача для менеджерів, і правильно налагодити
процеси маркетинг-менеджменту – це інколи мистецтво. Саме це і актуалізує
тему обрану для дослідження.
Метою кваліфікаційної робити є формулювання основних шляхів та
можливостей, щодо налагодження ефективного маркетингового менеджменту
на підприємстві.
Відповідно до мети кваліфікаційної роботи були виділені такі основні
завдання:
- визначити сутність та економічний зміст поняття маркетинговий
менеджмент та навести його основні функції;
- дослідити процеси маркетингового менеджменту на українських
підприємствах;
- представити основні можливості маркетингового менеджменту для
збільшення ефективності діяльності підприємства;
- навести рекомендації щодо удосконалення організації маркетингової
діяльності підприємства
Об’єкт дослідження є маркетинговий менеджмент на підприємстві.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні питання,
щодо процесів управління маркетингом підприємства.
Методи дослідження. При виконанні кваліфікаційної роботи були
використані такі методи дослідження: аналіз і синтез – для визначення підходів
до сутності та економічного змісту поняття маркетинговий менеджмент;
логічне узагальнення – для узагальнення існуючих задач та функцій
маркетингового менеджменту; порівняльний та статистичний аналіз – при
дослідженні стану маркетингового менеджменту досліджуваного
підприємства; системно-структурний аналіз, інтегральний метод – для аналізу
та оцінки процесів маркетингу; функціональний підхід використаний при
розробці пропозицій щодо збільшення ефективності управління маркетингом;
графічний метод – для графічного представлення отриманих результатів
дослідження.
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту,
маркетингу та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних
авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі
Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою
таблиць, графіків, схем.
Обробка даних здійснювалась за допомогою сучасних інформаційних
технологій.
EN : Qualification work: Marketing management at the enterprise: 74 pages, 4
tables, 8 figures. The list of references includes 35 items.
Increase sales, improve service efficiency, enter new markets, satisfy
customers, improve competitive positions, increase sales volumes - all these have
always been and remain relevant issues of marketing management for many
enterprises. Marketing management is a difficult task for managers, and getting
marketing management processes right is sometimes an art. This is what
actualizes the topic chosen for research.
The purpose of the qualification is to formulate the main ways and
opportunities for establishing effective marketing management at the enterprise.
In accordance with the purpose of the qualification work, the following
main tasks were selected:
- determine the essence and economic meaning of the concept of marketing
management and state its main functions;
- to investigate marketing management processes at Ukrainian enterprises;
- to present the main possibilities of marketing management to increase the
efficiency of the enterprise;
- make recommendations for improving the organization of the enterprise's
marketing activities
The object of the study is marketing management at the enterprise.
The subject of the research is theoretical, methodical and practical
questions regarding the processes of managing the company's marketing.
Research methods. The following research methods were used during the
qualification work: analysis and synthesis - to determine approaches to the
essence and economic content of the concept of marketing management; logical
generalization - for generalization of existing tasks and functions of marketing
management; comparative and statistical analysis - when investigating the state
of marketing management of the enterprise under study; system-structural
analysis, integral method - for analysis and evaluation of marketing processes; the
functional approach was used in the development of proposals for increasing the
effectiveness of marketing management; graphic method - for graphical
representation of the obtained research results.
The information base of the work consists of scientific works on
management, marketing and economics, monographic studies and articles by
domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet
resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables,
graphs, and diagrams.
Data processing was carried out using modern information technologies.