UA : Кваліфікаційна робота: «Забезпечення конкурентоспроможності
туристичного підприємства»: 68 сторінок, 22 таблиці, 12 рисунків. Перелік
посилань нараховує 25 найменувань.
Актуальність теми визначається тим, що конкурентоспроможность галузі
туризму є однією з умов успішного розвитку туристичної сфери України в
цілому і водночас відіграє значну роль у системі світогосподарських зв’язків за
умов глобалізації економіки. Саме такі ринкові перетворення актуалізують
необхідність дослідження проблеми конкурентоспроможності як передумови
підтримання стійких позицій туристичних підприємств в умовах конкурентного
ринку та спричиняють необхідність посилення уваги до стратегічних напрямів
діяльності компаній.
Метою кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ,
розкриття ефективних інструментів та обґрунтування практичних рекомендацій
щодо підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства КП
«Київський міський туристично-інформаційний центр».
Об’єкт дослідження – показники конкурентоспроможності туристичного
підприємства КП «Київський міський туристично-інформаційний центр».
Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та
економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні
матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі
інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти
забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства. На основі
теоретичного матеріалу було досліджено конкурентні ринкові позиції та
напрями розробки стратегії туристичного підприємства КП «Київський міський
туристично-інформаційний центр».
EN : Qualification work: «Ensuring the Сompetitiveness of the Тourism
Еnterprise»: 68 pages, 22 tables, 12 figures. The list of references includes 25 titles.
The relevance of the topic is determined by the fact that the competitiveness of
the tourism industry is one of the conditions for the successful development of the
tourism sector of Ukraine as a whole and at the same time plays a significant role in
the system of world economic relations in the context of economic globalization. It is
these market transformations that actualize the need to study the problem of
competitiveness as a prerequisite for maintaining a stable position of tourism
enterprises in a competitive market and entail the need to increase attention to the
strategic directions of companies' activities.
The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations,
reveal effective tools and substantiate practical recommendations for improving the
competitiveness of the tourism enterprise Municipal Enterprise «Kyiv City Tourist
Information Center».
The object of the study is the indicators of competitiveness of the tourist
enterprise Municipal Enterprise «Kyiv City Tourist Information Center».
The information base of the work consists of scientific works on management
and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical
materials and official statistics, Internet resources. The information in this paper is
summarized and displayed in tables, graphs, and diagrams.
The theoretical aspects of ensuring the competitiveness of a tourism enterprise
were considered in the course of the work. On the basis of theoretical material, the
competitive market positions and directions of strategy development of the tourism
enterprise Municipal Enterprise «Kyiv City Tourist Information Center» were
investigated.