Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Факультет менеджменту по темі "trade"

Перегляд Факультет менеджменту по темі "trade"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Папенко, Софія Костянтинівна (2023)
    UA : Актуальність теми маркетиногової політики підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих лояльностей та потреб. Додатковою умовою, яка ...
  • Мельник, Катерина Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми ресурсного забезпечення підприємства в умовах обмеженої логістики є логічним продовженням теми виживання підприємства металургії в умовах війни та блокади основних маршрутів постачання сировини, ...
  • Волобуєв, Андрій Олександрович (2023)
    UA : Об’єкт дослідження – бізнес-стратегія підприємства роздрібної торгівлі - ТОВ «АТБ-маркет». Предмет дослідження - теоретико-методичні засади формування та реалізації бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Мета ...
  • Шайдман, Злата Анатоліївна (2023)
    UA : Актуальність теми рекламної політики підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих лояльностей та потреб. Додатковою умовою, яка викликана ...
  • Домаскіна, Юлія Романівна (2023)
    UA : Актуальність теми маркетиногової стратегії підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих интересив та потреб. Додатковою умовою, яка викликана ...
  • Сердюк, Вікторія Анатоліївна (2023)
    UA : Актуальність теми рекламної політики підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих лояльностей та потреб. Додатковою умовою, яка викликана ...