Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування організаційного іміджу та культури компанії Kozak Group

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трачук, Надія Павлівна
dc.date.accessioned 2020-02-25T11:52:12Z
dc.date.available 2020-02-25T11:52:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1357
dc.description Трачук Н. П. Формування організаційного іміджу та культури компанії Kozak Group : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Г. Компанієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 118 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 118 с., 15 рис., 12 табл., 1 додаток, 61 джерела. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти формування іміджу та організаційної культури компанії. Об’єкт дослідження: компанія «Кozak Group». Мета роботи – виявлення шляхів підвищення ефективності організаційного іміджу та культури компанії «Кozak Group». Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід; метод фінансового аналізу; статистичні методи аналізу, описовий метод; метод спостереження, метод логічного узагальнення та порівняння. Специфіка роботи полягає у детальному дослідженні підходів до визначення корпоративного іміджу, підходів до управління іміджу підприємства, наданні характеристики організаційній культурі підприємства. Невід’ємною частиною являється дослідження стану та перспектив розвитку ринку ІТ послуг в Україні. Крім того необхідно надати організаційно економічну характеристику компанії «Кozak Group», зробити оцінку іміджу та корпоративної культури, розробити програму формування позитивного іміджу та культури компанії «Кozak Group», запропонувати етапи впровадження ефективної корпоративної культури на підприємстві «Кozak Group» та обґрунтувати доцільність впровадження методики «Assesment Center» в компанії «Кozak Group». uk
dc.description.abstract EN : Master’s thesis: 118 pp., 15 fig., 12 tables, 1 appendix, 61 sources. The subject of the research is theoretical and practical aspects of formation of the company image and organizational culture. The object of the research is the “Кozak Group” company. The goal of the work is to identify ways of improving the organizational image and culture of the “Kozak Group”. The methods of the research are system approach; method of financial analysis; statistical methods, descriptive method; method of logic synthesis and comparison. Specificity of the work is a detailed studying of approaches to the definition of corporate image, approaches to managing the image of the enterprise, giving characteristics to the organizational culture of the enterprise. An integral part is the study of the state and prospects of development of the IT services market in Ukraine. In addition, it is necessary to provide the organizational and economic characteristics of the “Kozak Group”, to assess the image and corporate culture, to develop a program for the formation of a positive image and culture of the “Kozak Group”, to propose the steps of implementing an effective corporate culture at the “Kozak Group” enterprise and to prove the feasibility of implementing the methodology “assesment center” at “Kozak Group”. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject іт послуги uk
dc.subject організація uk
dc.subject управління uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject імідж підприємства uk
dc.subject корпоративна культура організації uk
dc.subject IT service uk
dc.subject organisation uk
dc.subject management uk
dc.subject effectiveness uk
dc.subject image of the firm uk
dc.subject corporate culture of the organization uk
dc.title Формування організаційного іміджу та культури компанії Kozak Group uk
dc.title.alternative Formation of Organizational Image and Company Culture at Kozak Group uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу