ZNU Institutional Repository

Психологічна підготовка шахістів груп базової підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Єрьомін, Микола Володимирович
dc.date.accessioned 2020-03-05T06:53:31Z
dc.date.available 2020-03-05T06:53:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1381
dc.description Єрьомін М. В. Психологічна підготовка шахістів груп базової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Л. В. Гальченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 63 сторінки, 16 таблиць, 62 літературних джерела. Мета дослідження – виявити типові психологічні проблеми учнів груп БП-1 і БП-3 в підготовці до змагань, та під час змагань. Запропонувати методику (засоби) їх вирішення. Об’єкт дослідження – вправи з психологічної підготовки учнів, шахістів груп БП-1 і БП-3. Суб’єкт дослідження – учні груп БП-1 і БП-3 з шахів. Предмет дослідження – порівняльний аналіз змагальних результатів учнів, та процент виконання спортивних розрядів в групах БП-1 і БП-3 до, та після впровадження вправ з психологічної підготовки в тренувальний процес на протязі навчального року. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за емоційним станом учнів груп БП-1, БП-3 під час тренувань і змагань, методи контрольних іспитів, тестування. Шляхом порівняльного аналізу тестування учнів і вивчення результатів обласних спортивних змагань, виявлено, що запропонована методика в цілому позитивно впливає на спортивні якості і психологічний стан під час змагань учнів, що сприяє покращенню їх спортивних результатів, та сприяє підвищенню проценту виконання спортивних розрядів в групах БП-1 і БП-3. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 63 pages, 16 tables, 62 references. The purpose of research is to identify the typical psychological problems of students of basic training groups of the first and third year of training in preparation for competitions, and during competitions. Suggest a method (means) of their solution. Object of the study – exercises in psychological training of students, chess players of groups BТ-1 and BТ-3. Subject of study – students of chess groups BТ-1 and BТ-3. The subject of the study is a comparative analysis of the students' competitive results, and the percentage of performance of sports categories in groups BТ-1 and BТ-3 before and after the implementation of psychological training exercises in the training process during the school year. Methods of research – analysis and summary of the literature on the topic of research, pedagogical observation of the emotional state of students of groups BТ-1, BТ-3 during training and competitions, methods of control exams, testing. Through comparative analysis of student testing and study of the results of regional sports competitions, it was found that the proposed method has a positive effect on the sports qualities and psychological state of students during the competitions, which help improve their sports results, and increase in the percentage of sports categories in groups BТ-1 and BТ-3. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ДЮСШ uk
dc.subject перший і третій рік базової підготовки uk
dc.subject психологічна підготовка uk
dc.title Психологічна підготовка шахістів груп базової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics