ZNU Institutional Repository

Педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Азаренкова, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-03-05T14:53:43Z
dc.date.available 2020-03-05T14:53:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1403
dc.description Азаренкова А. В. Педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA: Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 3 рисунка. Перелік посилань включає 54 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовки майбутніх акторів. Не дивлячись на значну кількість наукових праць щодо проблем адаптації особистості до навколишнього середовища дослідження особливостей адаптаційного періоду студентів вищих навчальних закладів потребує подальшого ґрунтовного вивчення. В роботі теоретично проаналізовано особливості адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти. Наукова новизна полягає в наступних положеннях: виокремлено групи проблем і труднощів соціальної, соціально-психологічної та психологічної адаптації студентів до навчання у ЗВО; систематизовано основні чинники та умови успішної адаптації першокурсників до навчання у ЗВО; розроблено педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу у ЗВО. uk
dc.description.abstract EN: The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 figures. The list of references includes 54 sources. The object of the study: professional training of future actors. Despite the considerable amount of scientific work on the problems of adaptation of personality to the environment, the study of the features of the adaptation period of students of higher education requires further thorough study. The peculiarities of adaptation of freshman actors to the features of the educational process in higher education are theoretically analyzed in the work; pedagogical conditions for the adaptation of first-year actors to the features of the educational process in the institution of higher education are substantiated and experimentally tested. The scientific novelty consists in the following provisions: the groups of problems and difficulties of social, socio-psychological and psychological adaptation of students to studying in ZVO are distinguished; systematic main factors and conditions for successful adaptation of freshmen to study in HSE; pedagogical conditions for the adaptation of freshmen-actors to the peculiarities of the educational process in ZVO are developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject адаптаційний період uk
dc.subject професійне становлення uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject adaptation period uk
dc.subject professional development uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject educational process uk
dc.subject training uk
dc.title Педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics