UA : Кваліфікаційна робота: 68 сторінок, 5 таблиць, 3 рисунка,
53 літературних джерела.
Об'єкт дослідження – навчально-тренувальні заняття з цільовою спрямованістю на розвиток техніко-тактичних дій.
Мета роботи – дослідити особливості вдосконалення технічної підготовленості юних футболістів 9-10 років.
Методи дослідження - аналіз і узагальнення літературних джерел, вивчення передового досвіду спортивного тренування, програми ДЮСШ і СДЮШОР, тестування рівня техніко-тактичної підготовленості юних футболістів, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
Показники технічної підготовленості футболістів експериментальної групи на початку навчального року мали значні відмінності в показниках порівняно з модельними характеристиками груп початкової підготовки ДЮСШ. Достовірність відмінностей виявлена по 6 тестам з 9-ти (у бігу на 30 м з веденням м'яча, ударі м'яча на дальність, в жонглюванні м'ячем, в «слаломі» з веденням м'яча, ударі по комірах на точність, в тесті «Акрімова» з м'ячем).
Експериментально доведено, що під впливом цілеспрямованого навчання технічним діям у футболістів 9-10 років за один рік відбулися істотні зрушення в розвитку ведення м'яча, ударів по комірах, жонглюванні м'ячем, обведенням.
EN : Qualification work: 68 pages, 5 tables, 3 figures, 53 literary sources.
The object of study – training classes focused on the development of technical and tactical actions.
The aim of this work was to study peculiarities of improving the technical preparedness of young players 9-10 years.
Research methods: analysis and generalization of literary sources, the study of excellence athletic training program DYUSSH and sports school, testing the level of technical and tactical training of young football players, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics.
Indicators of technical readiness of footballers of experimental group at the beginning of the school year had significant differences in the indices compared to model characteristics of groups of initial preparation coach. The significance of differences identified in the tests with 6 of 9 (running on 30 m with dribbling the ball, kick the ball for distance, ball juggling, in "slalom" dribbling, shots on goal accuracy in the test "Akrimova" ball).
It was experimentally proved that under the impact of targeted teaching technical actions of football players of 9-10 years in one year there have been significant shifts in the development of dribbling, goal shots, ball juggling, dribbling.