UA: Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 4 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної культури студентів у закладі вищої освіти. Незважаючи на значний інтерес дослідників до проблеми комунікації, питання про особливості формування комунікативної культури майбутніх спеціалістів та розвиток складових комунікативної культури, які визначають здатність молодого спеціаліста до самореалізації й адаптації у суспільних відносинах, вимагають поглибленого вивчення. В роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в сучасних наукових дослідженнях, уточнено сутність і структуру комунікативної культури особистості, розглянуто формування комунікативної культури студента як основу професійної підготовки, визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної культури студентів, проведено експериментальну роботу з формування комунікативної культури студентів. Наукова новизна полягає в тому, що визначено педагогічні умови формування комунікативної культури студентів в процесі професійної підготовки у закладі вищої освіти, конкретизовано рівні сформованості комунікативної культури студентів.
EN: The work is presented on 97 pages of printed text, contains 1 table, 4 figures. The list of references includes 86 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: the process of forming a communicative culture of students in higher education. Despite the considerable interest of researchers in the problem of communication, the question of the peculiarities of the formation of the communicative culture of future specialists and the development of components of the communicative culture, which determine the young specialist's ability to self-realization and adaptation in public relations, require in-depth study. The paper analyzes the state of the problem under study in modern scientific research, clarifies the nature and structure of the communicative personality culture, examines the formation of the student's communicative culture as a basis for professional training, identifies and substantiates pedagogical conditions for the formation of the students' communicative culture, conducts experimental experiments. The scientific novelty is that the pedagogical conditions of forming of students 'communicative culture in the process of vocational training in higher education are determined, the levels of formation of students' communicative culture are specified.