Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості навчання базовим руховим діям фігуристів 5-6 років

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьміна, Інга Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-11T10:55:19Z
dc.date.available 2020-03-11T10:55:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1446
dc.description Кузьміна І. В. Особливості навчання базовим руховим діям фігуристів 5-6 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник С. І. Караулова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 59 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 59 сторінок, 5 таблиць, 53 літературних джерела. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес фігуристів групи початкової підготовки. Мета дослідження – розробка та експериментальне обґрунтування методики навчання базовим руховим діям фігуристів групи початкової підготовки. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, експертне оцінювання, педагогічне тестування, методи математичної статистики. В ході проведення експериментального дослідження для учасників експериментальної групи було запропоноване застосування спеціально розроблених методичних прийомів і вправ, спрямованих на навчання поштовхам вперед і назад, дугам вперед, назад назовні і всередину, перетяжкам назад і вперед. Контрольна група займалась освоєнням необхідних базових навичок лише у формі групового тренування тричі на тиждень. Експериментальна група займалась лише в індивідуальній формі, також тричі на тиждень. Результати проведеного дослідження дозволили підтвердити високу ефективність розробленої нами методики навчання базовим руховим діям. Нами виявлено, що в умовах традиційного підходу до організації занять з фігурного катання можливо досягти менш значимих результатів. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 59 pages, 5 tables, 53 literary sources. The object of research is the training process of skaters of the initial training group. The purpose of the study is to develop and experimentally substantiate a method of teaching basic motor actions to skaters of the initial training group. Research methods: analysis of scientific and methodological literature, pedagogical observation, expert evaluation, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. In the course of the experimental study, the participants of the experimental group were offered the use of specially developed techniques and exercises aimed at teaching pushes forward and back, arcs forward, back out and in, and back and forth hauls. The control group was engaged in mastering the necessary basic skills only in the form of group training three times a week. The experimental group was engaged only in individual form, also three times a week. The results of the study allowed us to confirm the high efficiency of the method of teaching basic motor actions developed by us. We have found that under the traditional approach to organizing figure skating classes, it is possible to achieve less significant results. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фігурне катання uk
dc.subject базові рухові дії uk
dc.subject навчання uk
dc.subject діти 5-6 років uk
dc.subject група початкової підготовки uk
dc.subject тестування uk
dc.subject групове тренування uk
dc.subject індивідуальна форма uk
dc.title Особливості навчання базовим руховим діям фігуристів 5-6 років uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу