Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика розвитку координаційних здібностей фігуристів групи початкової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сова, Микита Олексійович
dc.date.accessioned 2020-03-11T11:10:29Z
dc.date.available 2020-03-11T11:10:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1455
dc.description Сова М. О. Методика розвитку координаційних здібностей фігуристів групи початкової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Пономарьов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 52 сторінки, 2 таблиці, 1 рисунок, 53 літературних джерела. Об’єкт дослідження – координаційні здібності фігуристів-одиночників 5-7 років групи початкової підготовки. Мета роботи – розробити методику розвитку координаційних здібностей фігуристів-одиночників 5-7 років групи початкової підготовки та експериментально обґрунтувати її ефективність. Методи дослідження: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; опитування (анкетування); антропометрія; контрольні випробування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В результаті дослідження встановлено, що розроблена і апробована методика фізичної підготовки фігуристів, що включає вправи на розвиток складно-координаційних рухів, вестибулярних функцій, стійкості вестибулярних реакцій, швидкості в діях, рухливих ігор та естафет для розвитку координаційних здібностей; використання тренажерних пристроїв «переносна лонжа» і «балансувальна подушка», підтвердила свою ефективність для розвитку координаційних здібностей фігуристів 5-7 років групи початкової підготовки в порівнянні з традиційними засобами. Методика розвитку координаційних здібностей може бути рекомендована до використання у навчально-тренувальному процесі підготовки фігуристів групи початкової підготовки. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 52 pages, 2 tables, 1 figure, 53 literary sources. Object of research-coordination abilities of figure skaters-singles of 5-7 years of group of initial preparation. The aim of the work is to develop a methodology for the development of coordination abilities of single skaters 5-7 years of primary training and experimentally justify its effectiveness. Research methods: analysis and generalization of scientific and methodological literature; survey (questionnaire); anthropometry; control tests; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. The study found that the developed and tested method of physical preparation of skaters, including exercises to develop difficult coordination of movements, vestibular functions, stability of the vestibular reactions, speed in action, active games and relay races for the development of coordination abilities; use of fitness devices, "portable lounge" and "balance cushion" are proven to be effective for the development of coordination abilities of skaters 5-7 years of primary training compared to traditional means. The technique of development of coordination abilities can be recommended for use in the educational and training process of training skaters of the initial training group. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject фігурне катання на ковзанах uk
dc.subject діти 5-7 років uk
dc.subject тестування uk
dc.subject методика uk
dc.subject орієнтація uk
dc.subject здібності uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject навчально-тренувальний процес uk
dc.title Методика розвитку координаційних здібностей фігуристів групи початкової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу