Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коротенко, Вікторія Юріївна
dc.date.accessioned 2020-03-13T11:26:29Z
dc.date.available 2020-03-13T11:26:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1535
dc.description Коротенко В. Ю. Застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник В. І. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 15 рисунків, 4 таблиці, 54 джерела, 1 додаток. Об’єктом дослідження є процес реалізації маркетинг-аналізу маркетплейсних підприємств на основі WEB-технологій. Метою роботи є розроблення методичних і практичних рекомендацій щодо застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу маркетплейсних підприємств. Методи дослідження: у роботі використано загальнонаукові методи пізнання економічних явищ і процесів, фундаментальні положення теорії менеджменту і маркетингу. В роботі запропоновано два варіанти застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу підприємства: оцінювання ефективності продажів підприємства, розрахунок вебометричного рангу застосування системи бізнес-аналітики SAS Integrated Marketing Management. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, 15 figures, 4 tables, 54 references, 1 supplement. The object of the research is the process of marketing analysis of marketplace companies based on WEB technologies. The aim of the work is to develop methodological and practical recommendations on the application of WEB technologies in marketing analysis of marketplace companies. Research methods. The general scientific methods of knowledge of the economic phenomena and processes, fundamental provisions of the theory of management and marketing are used in the work. The paper proposes two variants of application of WEB-technologies in realization of marketing-analysis of the enterprise: evaluation of efficiency of marketing communications of the enterprise, calculation of webometric rank and application of business analytics system SAS Integrated Marketing Management. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject інтернет-технології uk
dc.subject маркетплейс uk
dc.subject information technologies uk
dc.subject internet technologies uk
dc.subject marketplays uk
dc.subject python uk
dc.subject windows presentation foundation uk
dc.subject XAML uk
dc.title Застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу компанії uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу