ZNU Institutional Repository

Маркетингова політика як умова підвищення ефективності діяльності туроператора

Show simple item record

dc.contributor.author Хачатрян, Каріне Артуриківна
dc.date.accessioned 2020-03-13T13:24:28Z
dc.date.available 2020-03-13T13:24:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1564
dc.description Хачатрян К. А. Маркетингова політика як умова підвищення ефективності діяльності туроператора : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Заппоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 83 сторінки, 2 таблиці, 5 малюнків, 76 літературних посилань, 7 додатків. Метою кваліфікаційної роботи є визначення особливостей формування маркетингової політики туроператора. Об’єктом дослідження є організація роботи туроператора. Предметом дослідження є маркетингова політика туроператора. У ході написання роботи використовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: історико-структурний – для систематизації наукових підходів вітчизняних та закордонних вчених щодо питань дослідження процесу формування маркетингової політики; метод порівняння – для проведення аналізу елементів маркетингової політики підприємств тур операторської діяльності; економічні та статистичні методи дослідження. Сьогодні однією із найважливіших галузей світової економіки є туризм. Саме туризм найбільш суттєво впливає на розвиток політичних, економічних,соціальних, культурних відносин і міжособистісних стосунків у міжнародному масштабі, стає змістом та стилем життя для мільйонів людей. Незважаючи на наслідки глобальної фінансової кризи, туристичне господарство України розвивається інтенсивно та динамічно і вимагає розробки якісно нових підходів до формування ефективних механізмів маркетингової політики туроператора. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 83 pages, 2 tables, 4 drawings, 76 literary references, 7 applications. The purpose of the qualification work is to determine the peculiarities of the tour operator's marketing policy formation. The object of the study is the organization of the tour operator. The subject of the study is the marketing policy of the tour operator. During the writing of the paper, the following general and special research methods were used: historical and structural - to systematize scientific approaches of domestic and foreign scientists on the issues of researching the process of marketing policy formation; method of comparison - to carry out the analysis of elements of marketing policy of enterprises tour operator activity; economic and statistical methods of research. Today, tourism is one of the most important sectors of the world economy. It is tourism that has the most significant influence on the development of political, economic, social, cultural relations and interpersonal relations on an international scale, becoming a content and lifestyle for millions of people. Despite the consequences of the global financial crisis, the hotel industry of Ukraine is developing intensively and dynamically and requires the development of qualitatively new approaches to the formation of effective mechanisms of the tour operator's marketing policy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична діяльність uk
dc.subject туристичний продукт uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова політика uk
dc.title Маркетингова політика як умова підвищення ефективності діяльності туроператора uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics