Інституційний репозитарій ЗНУ

Букінг і тікетинг:використання сучасних технічних досягнень і комунікативної культури на авіапідприємствах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буцанова, Євгенія Олегівна
dc.date.accessioned 2020-03-16T06:33:09Z
dc.date.available 2020-03-16T06:33:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1573
dc.description Буцанова Є.О. Букінг і тікетинг:використання сцчасних технічних досягнень і комуникативної культури на авіапідприємствах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Є. Г. Бортніков. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 86 сторінок, 75 літературних джерел, 8 додатків, 3 таблиці, 5 графічниї зображень. Об'єктом вивчення в даному випадку виступає надання послуги оформлення авіаквитка, спілкуванню з клієнтом, допомоги при підборі перельоту, а так же механізм за допомогою якого це який здійснюють. Предметом є принципи схеми механізми роботи в авіаційній сфері, додаткові сервіси та методи досягнення мети. Мета - дослідити процес надання сервісного обслуговування та коммунікаційна підприємстві авіасектору. Методи дослідження - аналіз діяльності на основі джерел, спостереження вищезгаданих процесів безпосередньо на одному із об’єктів туристичної сфери, описовий. Практичне значення розроблено на основі дослідження надання послуги на підприємстві з бронювання та оформлення авіаквитків і супутніх послуг tripway.com, розгляд якого передбачає надання практичних порад та важливих деталей для кращого розуміння у сфері букінгу і тікетингу. Використовувались матеріали опубліковані у наукових конференціях Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 86 pages, 75 literary sources, 8 applications, 3 tables, 5 graphic images. The object of study in this case is the provision of air ticket clearance service, communication with the client, assistance in the selection of flights, as well as the mechanism by which it is carried out. The subject is the principles of the scheme of the mechanisms of work in the aviation sphere, additional services and methods of achieving the goal. The aim is to investigate the process of service delivery and communication to the aviation sector. Research methods - analysis of activities based on sources, observation of the above processes directly at one of the objects of the tourist sphere, descriptive. The practical value is based on a survey of the provision of a tripway.com airline reservation and ticketing service, which provides practical tips and important details for better understanding in the bookings and ticketing fields. The materials published at scientific conferences of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Young Scientists and Students were used. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject авіація uk
dc.subject туристична агенція uk
dc.subject аеропорт uk
dc.subject квиток uk
dc.subject глобальна система бронювання uk
dc.subject сервіс uk
dc.title Букінг і тікетинг:використання сучасних технічних досягнень і комунікативної культури на авіапідприємствах uk
dc.title.alternative Booking and Ticketing: utilizing modern technical achievements and communicative culture at aviation enterprises uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу