ZNU Institutional Repository

Характеристика розвитку міжнародного туризму в Європейських країнах на прикладі Німеччини

Show simple item record

dc.contributor.author Погрибний, Евгеній Ігорович
dc.date.accessioned 2020-03-16T06:35:39Z
dc.date.available 2020-03-16T06:35:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1575
dc.description Погрибний Є. І. Характеристика розвитку міжнародного туризму в Європейських країнах на прикладі Німеччини : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Є. Г. Бортников. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 91 сторінки, 4 рисунки, 5 таблиць, 75 джерел, 3 додатки Мета роботи полягає в алалізі особливостей розвитку міжнародного туризму Німеччини. Об’єкт дослідження – міжнародний туризм Німеччини. Предмет дослідження – характеристика міжнародного туризму в Німеччини. Методи дослідження: теоретичний аналіз та дослідження літературних та фахових наукових джерел, опитовий, порівняльний, спостережень та досліджень, метод анкетування, а також метод проектування при розробці інфо-туру. Практичне значення: розроблено туристичний проект «Інфо-тур до Берліну із Запоріжжя», впровадження якого в діяльність туристичних підприємств сприятиме підвищенню професійної компетентності працівників туристичних агенцій,а також будо проведено опитування працівників туристичної галузі з приводу зацікавленості в відвідування вищчезазначеної виставки. Результати можливо використовувати задля стимулювання парцівників туристичної галузі, а також для підвищення іх (працівників) кваліфікації та конкурентноспроможності серед інших фахівців туристичного бізнесу. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 91 pages, 4 drawings, 5 tables, 75 sources, 3 appendices The purpose of the work is the analyze the peculiarities of international tourism development in European countries and Germany. The object of study is international tourism in Germany. The subject of the study is the study of the characteristics of the development of international tourism in Germany. Methods of research: theoretical analysis and research of literary and professional scientific sources, interrogative, comparative, observations and researches, method of questioning, as well as the method of designing during the development of info-tour. Practical importance: the tourist project "Info-tour to Berlin from Zaporizhzhia" has been developed, the introduction of which in the activity of tourist enterprises will enhance the professional competence of employees of travel agencies. The results can be used to stimulate tourism industry parkrunners, as well as to enhance their (employees) skills and competitiveness among other tourism business professionals. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристичний продукт uk
dc.subject інфо-тур uk
dc.subject туристичні ресурси uk
dc.subject індустрія туризму uk
dc.subject туристичний проект uk
dc.title Характеристика розвитку міжнародного туризму в Європейських країнах на прикладі Німеччини uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics