ZNU Institutional Repository

Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства ПАТ «Запоріжсталь»

Show simple item record

dc.contributor.author Науменко, Євген Валентинович
dc.date.accessioned 2020-03-16T07:02:54Z
dc.date.available 2020-03-16T07:02:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1585
dc.description Науменко Є. В. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства ПАТ «Запоріжсталь» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг»/ наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 108 с.,19 рис., 8 табл., 70 джерел, 4 додатки. Об’єктом дослідження є процес маркетингового дослідження збутової діяльності на підприємстві ПАТ «Запоріжсталь». Предметом дослідження є комбінат ПАТ «Запоріжсталь», його ринки збуту, внутрішня організація праці, зовнішні ринки збуту. Мета кваліфікаційної роботи – систематизація теоретико-методологічних і практичних аспектів дослідження та аналізу збутової діяльності ПАТ «Запоріжсталь», розробка стратегії для покращення положення на ринку, аналіз економічної складової підприємства, рекомендації щодо діяльності на певний проміжок часу. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: – узагальнено фактори, які впливають на економічну діяльність підприємства; – проаналізовано економічний стан підприємства, його положення на світовому ринку; – систематизовано задачі, які потрібно вирішити ПАТ «Запоріжсталь», задля підвищення ефективності праці; – обгрунтовано доцільність вивчення та аналізу збутової діяльності промислових підприємств; – удосконалено стратегію комбінату, враховуючи помилки та вагомі фактори; – запропоновано нову стратегію, рекомендації, та план роботи для комбінату. Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, SWOT аналіз, та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що підприємству запропоновано нові кроки, які створені на аналізі сучасних світових тенденцій в маркетингу та збутовій діяльності промислових підприємств. Результати дослідження можуть бути впроваджені в процесі формування стратегії на ПАТ «Запоріжсталь», зокрема стратегія розвитку на певний період часу. uk
dc.description.abstract EN : Master's work: 108 pages, 19 figures, 8 tables, 70 references, 4 applications. The object of the research is the process of marketing research of marketing activity at the enterprise of PJSC "Zaporizhstal". The subject of research is the plant of PJSC "Zaporizhstal", its markets, internal organization of labor, external markets. The purpose of qualification work - systematization of theoretical and methodological and practical aspects of research and analysis of marketing activities of PJSC "Zaporizhstal", development of a strategy for improving the market position, analysis of the economic component of the enterprise, recommendations for activity for a certain period of time. During the research the following scientific results were obtained: - the factors that influence the economic activity of the enterprise are generalized; - the economic status of the enterprise, its position on the world market is analyzed; - systematic tasks to be solved by PJSC "Zaporizhstal" in order to increase labor efficiency; - expediency of studying and analysis of marketing activity of industrial enterprises is substantiated; - improved plant strategy, taking into account mistakes and significant factors; - a new strategy, recommendations, and work plan for the plant were proposed. Research methods: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, SWOT analysis, and others. The scientific novelty of the study is that the company is offered new steps that are created on the analysis of current world trends in marketing and marketing activities of industrial enterprises. The results of the study can be implemented in the process of strategy formation at PJSC "Zaporizhstal", in particular the development strategy for a certain period of time. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject маркетингове ціноутворення uk
dc.subject збут uk
dc.subject збутова діяльність uk
dc.subject промислові підприємства uk
dc.subject металургія uk
dc.subject світові ринки uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject економічний аналіз uk
dc.subject SWOT- аналіз uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.subject marketing pricing uk
dc.subject sales uk
dc.subject marketing activities uk
dc.subject industrial enterprises uk
dc.subject metallurgy uk
dc.subject world markets uk
dc.subject analysis uk
dc.subject economic analysis uk
dc.subject SWOT analysis uk
dc.title Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства ПАТ «Запоріжсталь» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics