Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Метелиця, Ігор Олександрович
dc.date.accessioned 2020-03-16T07:04:33Z
dc.date.available 2020-03-16T07:04:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1586
dc.description Метелиця І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК»: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Н. В.Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота магістра: 94 с., 21 рис., 12 табл., 63 джерела, 1 додаток. Об’єктом дослідження є процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо вдосконалення методів формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність, зміст та складові маркетингових комунікацій; 2) досліджено комплекс маркетингових комунікацій як чинник підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; 3) досліджено інтегровані маркетингові комунікації та передумови їхнього створення на підприємствах; 4) проаналізовано маркетингові комунікації на ТОВ «Союз – Континент – СК»; 5) проаналізовано ефективність витрат на маркетингові комунікації ТОВ «Союз – Континент – СК»; 6) запропоновано стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій; 7) розроблено рекомендації по впровадженню інтегрованої системи маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континет – СК»; 8) здійснена оцінка ефективності запропонованих заходів для ТОВ «Союз – Континет – СК». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово-економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що удосконалено програму планування інтегрованих маркетингових комунікацій в системі управління ринковою діяльністю підприємства яка на відміну від існуючих передбачає проведення аналізу кампаній конкурентів і їх оцінювання, що дозволяє переглянути загально-корпоративні, маркетингові, комунікативні цілі і стратегії підприємства. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема стратегія планування маркетингових комунікацій інтегральної системи маркетингових комунікацій. uk
dc.description.abstract EN : Master's work of the master: 94 p., 21 figs., 12 tables, 63 references, 1 appendix. The object of the research is the process of forming the integrated marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to the improvement of the methods of forming integrated marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of integrated marketing communications of enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence, content and components of marketing communications are considered; 2) the complex of marketing communications as a factor of increase of competitiveness of production of the enterprise is investigated; 3) integrated marketing communications and prerequisites for their creation at enterprises are investigated; 4) Marketing communications at Soyuz - Continent - SK LLC were analyzed; 5) the cost effectiveness of marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC was analyzed; 6) strategic planning of integrated marketing communications is proposed; 7) developed recommendations for the implementation of the integrated marketing communications system of Soyuz - Continent - SK LLC; 8) evaluation of the effectiveness of the proposed measures for LLC "Union - Continent - SC". Methods of research: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research is that the program of planning integrated marketing communications in the system of management of market activity of the enterprise is improved, which, unlike the existing ones, provides for analysis of competitors' campaigns and their evaluation, which allows to review corporate, marketing, communicative goals and strategies of the enterprise. The results of the study can be used by enterprises, in particular the marketing communications planning strategy of the integrated marketing communications system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject стимулювання збуту uk
dc.subject реклама uk
dc.subject Інтернет uk
dc.subject персональний продаж uk
dc.subject прямий маркетинг uk
dc.subject marketing communications uk
dc.subject integration uk
dc.subject sales promotion uk
dc.subject advertising uk
dc.subject Internet uk
dc.subject personal selling uk
dc.subject direct marketing uk
dc.title Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу