UA : Кваліфікаційна робота магістра: 98 с., 8 рис., 8 табл., 73 джерела, 7 додатків.
Об’єктом дослідження є маркетингове середовище торгівельного підприємства.
Предметом дослідження є ринок електротехнічного устаткування та промислової автоматизації, фактори, які впливають на нього, основні представники цього ринку, управління маркетингом на торгівельному підприємстві.
Мета кваліфікаційної роботи – систематизація теоретико-методологічних і практичних аспектів аналізу маркетингового середовища та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок покращення досліджень маркетингового середовища.
У процесі дослідження отримано такі наукові результати:
1. узагальнено поняття маркетингового середовища підприємства;
2. визначено методологічну основу маркетингових досліджень середовища;
3. проаналізовано існуючі методи досліджень;
4. систематизовано методи маркетингових досліджень за цілями аналізу маркетингового середовища;
5. визначено слабкі та сильні сторони підприємства ТОВ «Оріон Енерго», позначені загрози та його можливості на ринку;
6. обґрунтовано необхідність постійних маркетингових досліджень на підприємстві;
7. доведено доцільність залучення фахівців сторонніх організацій до ведення маркетингових досліджень на ТОВ «Оріон Енерго»;
8. запропоновано впровадити магазин роздрібної торгівлі.
Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, XYZ-аналіз.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що було згруповано методи маркетингових досліджень за метою та запропоновано диверсифікацію ринка електротехнічних приладів для ТОВ «Оріон Енерго» на сегменти оптової та роздрібної торгівлі.
Результати дослідження можуть бути впроваджені в процесі маркетингових досліжень, обгрунтування управлінських рішень щодо зміни концепції марктеингової політики підприємства ТОВ «Оріон Енерго».
EN : Master's qualification work: 98 pp., 8 figures, 8 tables, 73 references, 7 applications.
The object of the study is the marketing environment of the trading enterprise.
The subject of research is the market of electrical equipment and industrial automation, the factors that affect it, the main representatives of this market, marketing management in a trading company.
The purpose of the qualification work is to systematize the theoretical, methodological and practical aspects of the analysis of the marketing environment and to develop practical recommendations for improving the effectiveness of marketing activities by improving the research of the marketing environment.
During the research the following scientific results were obtained:
1. generalized concept of marketing environment of the enterprise;
2. determined the methodological basis of marketing research environment;
3. existing research methods are analyzed;
4. systematic methods of marketing research for the purposes of analysis of the marketing environment;
5. identified weaknesses and strengths of Orion Energy Ltd., identified threats and its opportunities in the market;
6. the necessity of constant marketing researches at the enterprise is substantiated;
7. the expediency of involvement of specialists of third-party organizations in conducting marketing researches at Orion Energo LLC has been proved;
8. It is proposed to introduce a retail store.
Research methods: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, SWOT analysis, ABC analysis, XYZ analysis.
The scientific novelty of the research is that marketing research methods have been grouped by purpose and the diversification of the market of electrical appliances for Orion Energy LLC into wholesale and retail segments has been proposed.
The results of the research can be implemented in the process of marketing research, substantiation of management decisions regarding the change of conception of the marketing policy of the enterprise of Orion Energo LLC.