Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія» та забезпечення ефективності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Раєв, Євген Юрійович
dc.date.accessioned 2020-03-16T07:13:30Z
dc.date.available 2020-03-16T07:13:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1591
dc.description Раєв Є. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія» та забезпечення ефективності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 104 c., 14 pиc., 23 тaбл., 57 фор., 68 джерел. Об'єкт дослідження – ТОВ «Українська дистрибуційна компанія». Предмет дослідження – ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія». Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо підвищення маркетингової ефективності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Мета випускної кваліфікаційної роботи – вивчення і удосконалення методичних підходів до оцінювання ефективності маркетингу. Для досягнення мети поставлені такі завдання: – вивчити сутність ефекту та ефективності маркетингової діяльності; – дослідити методи управління маркетинговою діяльністю; – розглянути методичні підходи до розрахунку ефективності маркетингової діяльності; – провести аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; ¬– виконати оцінку ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – виявити недоліки у маркетинговій діяльності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – запропонувати вдосконалену методику до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; – розробити програму рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; – виконати розрахунок ефективності запропонованих заходів. Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо підвищення маркетингової ефективності ТОВ «Українська дистрибуційна компанія»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Наукова новизна кваліфікаційної роботи магістра полягає в удосконаленні методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, який полягає у побудові просторової моделі ефективності, яка утворюється на основі показників ціни товару, ефективності маркетингових заходів на його просування та швидкості реакції компанії на дії конкурентів. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій до підвищення ефективності маркетингу ТОВ «Українська дистрибуційна компанія». uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work: 104 pages, 14 fig., 23 tables, 57 forms, 68 references, The object of study is LLC "Ukrainian Distribution Company". The subject of the research is the effectiveness of marketing activity of LLC "Ukrainian Distribution Company". To achieve the goal and solve the tasks of the final qualification work, various research methods have been applied, in particular: the method of analysis, synthesis, generalization, method of comparison, systematization of methodological approaches and proposals for improving the marketing efficiency of LLC "Ukrainian Distribution Company"; graphical, expert evaluation and comprehensive analysis method - to refine the results. The purpose of the final qualification work is the study and improvement of methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing. To achieve the goal, the following tasks: – to study the essence of the effect and effectiveness of marketing activities; – to investigate methods of management of marketing activity; – consider methodological approaches to calculating the effectiveness of marketing activities – to analyze the marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – to evaluate the effectiveness of marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – when analyzing, identify deficiencies in the marketing activities of LLC Ukrainian Distribution Company – to offer an improved methodology for assessing the effectiveness of marketing activities of an enterprise – to develop a program of recommendations to improve the effectiveness of marketing activities of the company LLC Ukrainian Distribution Company – perform a calculation of the effectiveness of the proposed activities. To achieve the goal and solve the tasks of the final qualification work, various research methods were applied, in particular: analysis, synthesis, generalization, comparison method, systematization of methodological approaches and proposals to improve the marketing efficiency of LLC Ukrainian Distribution Company; graphic, expert assessments and integrated analysis method - to clarify the results. The scientific novelty of the master's qualification work is to improve the methodological approach to assessing the effectiveness of the marketing activity of an enterprise, to build a spatial efficiency model, which is formed on the basis of indicators of the price of a product, the effectiveness of marketing measures for its promotion and the speed of a company's reaction to competitors. The practical importance of the work lies in the development of recommendations for improving the marketing effectiveness of Ukrainian Distribution Company LLC. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject ефект маркетингу uk
dc.subject ефективність маркетингу uk
dc.subject економічна ефективність uk
dc.subject простір ефективності uk
dc.subject оцінювання ефективноті марктеингу uk
dc.subject marketing uk
dc.subject marketing effect uk
dc.subject marketing efficiency uk
dc.subject economic efficiency uk
dc.subject space of efficiency uk
dc.subject evaluation of marketing efficiency uk
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Українська дистрибуційна компанія» та забезпечення ефективності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу