Інституційний репозитарій ЗНУ

Удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват – Банк»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Короленко, Олександр Олександрович
dc.date.accessioned 2020-03-16T07:16:47Z
dc.date.available 2020-03-16T07:16:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1593
dc.description Короленко О. О. Удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват – Банк» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 114 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 114 с., 12 рис., 11 табл., 60 джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність АТ КБ «Приват банк» Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват – Банк». Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват – Банк». У процесі дослідження отримано такі наукові результати:  розглянуто сутність та цілі маркетингової політики банку;  визначено проблеми розвитку маркетингу у банку;  виявлено особливості маркетингових досліджень на ринку банківських послуг;  проаналізовано маркетингову діяльність АТ КБ «Приват – Банк»;  проведено SWOT аналіз АТ КБ «Приват – Банк»;  сформовано шляхи удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват банк». Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, кореляційний аналіз, індексний аналіз та ін. Наукова новизна дослідження полягає у розробці шляхів удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват банк». Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності банківських установ та у відділах маркетингу різних організацій та установ. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 114 p., 12 figures, 11 tables, 60 references, 3 supplement. The object of the research is the marketing activity of JSC CB "Privat Bank" The subject of the research is theoretical and methodological approaches for improving the marketing activity of Joint Stock Company Commercial Bank "Privat – Bank". The purpose of the master's qualification work is to develop ways to improve the marketing activity of JSC commercial bank "Privat – Bank". During the research the following scientific results were obtained:  the essence and goals of the Bank's marketing policy are considered;  problems identified problems of development of marketing in the bank and the peculiarities of banking marketing;  Specifics of marketing research in the banking services market have been identified;  the marketing activity of JSCB Privat-Bank Joint Stock Company was analyzed;  SW SWOT analysis of the activity of JSCB “Privat – Bank” Joint Stock Company was conducted;  Ways of improving marketing activity of JSC CB "Privat – Bank" have been formed. Research methods: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The scientific novelty of the research is to develop ways to improve marketing activities Joint Stock Company Commercial Bank "Privat – Bank". The results of the study can be applied in the activities of banking institutions and marketing departments of various organizations and institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject банк uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject мобільний банк uk
dc.subject товарна політика uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject SWOT-аналіз uk
dc.subject банківський маркетинг uk
dc.subject послуга uk
dc.subject bank uk
dc.subject marketing uk
dc.subject mobile bank uk
dc.subject commodity policy uk
dc.subject analysis uk
dc.subject SWOT analysis uk
dc.subject banking marketing uk
dc.subject service uk
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «Приват – Банк» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу