ZNU Institutional Repository

Особливості вищої нервової діяльності дітей молодшого та середнього шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Тимків, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-17T16:37:14Z
dc.date.available 2020-03-17T16:37:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1648
dc.description Тимків В. О. Особливості вищої нервової діяльності дітей молодшого та середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 "Біологія" / наук. керівник Ю. В. Єщенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : У роботі 52 сторінки, 1 таблиця, 4 рисунка, було використано 50 літературних джерел, з них 1 на іноземній мові. Актуальність роботи полягає в тому, що молодший шкільний вік вимагає певного рівня психофізіологічного розвитку, що забезпечує оптимальну адаптацію дитини до режиму школи та можливість засвоєння навчальних програм. У цих умовах вирішальним показником, який визначає можливість навчання, служить не паспортний вік, а ступінь функціональної готовності дитини до вимог школи. Це обумовлює важливість вивчення психофізіологічних показників молодших школярів та визначається необхідністю розробки психологічно і фізіологічно обґрунтованих здоров'язберігаючих підходів до створення педагогічних умов для оптимального навчання, виховання і розвитку дітей на початкових етапах навчання. Об'єкт дослідження: вища нервова діяльність людини. Предмет дослідження: психофізіологічні показники дітей молодшого та середнього шкільного віку. Мета дослідження – дослідження психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку порівняно із дітьми середнього шкільного віку. У роботі досліджені психофізіологічні показники дітей молодшого та шкільного віку та показано наявність достовірних відмінностей показників простої сенсорно-моторної реакції, продуктивності та точності, та відсутність достовірної різниці між показниками обсягу уваги та короткочасної пам'яті у дітей молодшого та середнього шкільного віку. Наукова новизна роботи полягає у дослідженні психофізіологічних показників дітей, які є учнями Орлівської ЗОШ 1-2 ступенів. uk
dc.description.abstract EN : The work encunter of 52 pages, 1 table, 4 figures, 50 literary sources were used, 1 of them in a foreign language. The relevance of the work is that the younger school age requires a certain level of psychophysiological development, which ensures optimal adaptation of the child to the school regime and the possibility of learning curricula. In these circumstances, the decisive indicator that determines the possibility of learning is not the passport age, but the degree of functional readiness of the child to the requirements of the school. This determines the importance of studying the psychophysiological indicators of younger students and is determined by the need to develop psychologically and physiologically sound health-saving approaches to creating pedagogical conditions for optimal learning, upbringing and development of children in the initial stages of learning. Object of study: higher nervous activity of the human. Subject of research: psychophysiological indicators of children of primary and secondary school age. The purpose of the study is to investigate the psychophysiological features of young school children compared to middle school children. The paper investigates psychophysiological indicators of young children and school children and shows the presence of significant differences in indicators of simple sensory-motor response, productivity and accuracy, as well as the absence of a reliable difference between the indicators of attention volume and short-term memory in young and middle school children. The scientific novelty of the work is to study the psychophysiological indicators of children who are students of the Oryol Secondary School 1-2 grades. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вища нервова діяльність uk
dc.subject психофізіологічні показники uk
dc.subject діти uk
dc.subject шкільний вік uk
dc.title Особливості вищої нервової діяльності дітей молодшого та середнього шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics