dc.contributor.author |
Голощапова, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-17T16:42:04Z |
|
dc.date.available |
2020-03-17T16:42:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650 |
|
dc.description |
Голощапова Ю. М. Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віц і: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В.Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту, містить 10 малюнків, 9 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: психічний розвиток підлітків із ЗПР. Однією з основних причин, що сприяють появі у навчальних закладах невстигаючих дітей, є затримка їх психічного розвитку. У психологічній літературі термін «затримка психічного розвитку» (ЗПР) має масу різних модифікацій, що виникають у процесі виявлення тієї чи іншої психопатології у дітей групи ризику. Однак, всі вони зводяться до виділення однієї глобальної характеристики психіки учнів – до їх відставання, застрявання на певних етапах становлення і дозрівання. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до психокорекційних технологій для підлітків із затримкою психічного розвитку, який передбачає розробку програми психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків із ЗПР та складання психолого-педагогічних рекомендацій по роботі з підлітками із затримкою психічного розвитку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is spread over 81 pages of printed text, contains 10 drawings, 9 tables, 6 appendices. The list of links includes 80 sources. Object of study: mental development of adolescents with MR. One of the main reasons contributing to the emergence of school-leaving children is the delay in their mental development. In the psychological literature, the term "mental retardation" (MR) has many different modifications that occur in the process of identifying a particular psychopathology in children at risk. However, they all boil down to highlighting one global characteristic of the students' psyche - their backlog, getting stuck at certain stages of becoming and maturing. The scientific novelty of the work is that a new approach to psycho-corrective technologies for adolescents with mental retardation is theoretically and empirically substantiated, which involves the development of a program of psychological and pedagogical correction of adolescent behavior with MR and the preparation of psychological and pedagogical recommendations with psychiatric pedagogical recommendations. development. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
підлітковий вік |
uk |
dc.subject |
затримка психічного розвитку |
uk |
dc.subject |
психокорекція |
uk |
dc.subject |
ретардація |
uk |
dc.subject |
ситуативна тривожність |
uk |
dc.subject |
особистісна тривожність |
uk |
dc.subject |
adolescence |
uk |
dc.subject |
mental retardation |
uk |
dc.subject |
psycho-correction |
uk |
dc.subject |
retardation |
uk |
dc.subject |
situational anxiety |
uk |
dc.subject |
personal anxiety |
uk |
dc.title |
Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віці |
uk |
dc.title.alternative |
Correction of Mental Development Delays in Adolescence |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |