ZNU Institutional Repository

Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віці

Show simple item record

dc.contributor.author Голощапова, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-03-17T16:42:04Z
dc.date.available 2020-03-17T16:42:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650
dc.description Голощапова Ю. М. Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віц і: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В.Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту, містить 10 малюнків, 9 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: психічний розвиток підлітків із ЗПР. Однією з основних причин, що сприяють появі у навчальних закладах невстигаючих дітей, є затримка їх психічного розвитку. У психологічній літературі термін «затримка психічного розвитку» (ЗПР) має масу різних модифікацій, що виникають у процесі виявлення тієї чи іншої психопатології у дітей групи ризику. Однак, всі вони зводяться до виділення однієї глобальної характеристики психіки учнів – до їх відставання, застрявання на певних етапах становлення і дозрівання. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до психокорекційних технологій для підлітків із затримкою психічного розвитку, який передбачає розробку програми психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків із ЗПР та складання психолого-педагогічних рекомендацій по роботі з підлітками із затримкою психічного розвитку. uk
dc.description.abstract EN : The work is spread over 81 pages of printed text, contains 10 drawings, 9 tables, 6 appendices. The list of links includes 80 sources. Object of study: mental development of adolescents with MR. One of the main reasons contributing to the emergence of school-leaving children is the delay in their mental development. In the psychological literature, the term "mental retardation" (MR) has many different modifications that occur in the process of identifying a particular psychopathology in children at risk. However, they all boil down to highlighting one global characteristic of the students' psyche - their backlog, getting stuck at certain stages of becoming and maturing. The scientific novelty of the work is that a new approach to psycho-corrective technologies for adolescents with mental retardation is theoretically and empirically substantiated, which involves the development of a program of psychological and pedagogical correction of adolescent behavior with MR and the preparation of psychological and pedagogical recommendations with psychiatric pedagogical recommendations. development. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject затримка психічного розвитку uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject ретардація uk
dc.subject ситуативна тривожність uk
dc.subject особистісна тривожність uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject psycho-correction uk
dc.subject retardation uk
dc.subject situational anxiety uk
dc.subject personal anxiety uk
dc.title Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віці uk
dc.title.alternative Correction of Mental Development Delays in Adolescence uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics