Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голощапова, Юлія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-17T16:42:04Z | |
dc.date.available | 2020-03-17T16:42:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650 | |
dc.description | Голощапова Ю. М. Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віц і: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В.Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту, містить 10 малюнків, 9 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: психічний розвиток підлітків із ЗПР. Однією з основних причин, що сприяють появі у навчальних закладах невстигаючих дітей, є затримка їх психічного розвитку. У психологічній літературі термін «затримка психічного розвитку» (ЗПР) має масу різних модифікацій, що виникають у процесі виявлення тієї чи іншої психопатології у дітей групи ризику. Однак, всі вони зводяться до виділення однієї глобальної характеристики психіки учнів – до їх відставання, застрявання на певних етапах становлення і дозрівання. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до психокорекційних технологій для підлітків із затримкою психічного розвитку, який передбачає розробку програми психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків із ЗПР та складання психолого-педагогічних рекомендацій по роботі з підлітками із затримкою психічного розвитку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is spread over 81 pages of printed text, contains 10 drawings, 9 tables, 6 appendices. The list of links includes 80 sources. Object of study: mental development of adolescents with MR. One of the main reasons contributing to the emergence of school-leaving children is the delay in their mental development. In the psychological literature, the term "mental retardation" (MR) has many different modifications that occur in the process of identifying a particular psychopathology in children at risk. However, they all boil down to highlighting one global characteristic of the students' psyche - their backlog, getting stuck at certain stages of becoming and maturing. The scientific novelty of the work is that a new approach to psycho-corrective technologies for adolescents with mental retardation is theoretically and empirically substantiated, which involves the development of a program of psychological and pedagogical correction of adolescent behavior with MR and the preparation of psychological and pedagogical recommendations with psychiatric pedagogical recommendations. development. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підлітковий вік | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | психокорекція | uk |
dc.subject | ретардація | uk |
dc.subject | ситуативна тривожність | uk |
dc.subject | особистісна тривожність | uk |
dc.subject | adolescence | uk |
dc.subject | mental retardation | uk |
dc.subject | psycho-correction | uk |
dc.subject | retardation | uk |
dc.subject | situational anxiety | uk |
dc.subject | personal anxiety | uk |
dc.title | Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віці | uk |
dc.title.alternative | Correction of Mental Development Delays in Adolescence | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |