dc.contributor.author |
Качан, Ольга Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-18T04:57:13Z |
|
dc.date.available |
2020-03-18T04:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1660 |
|
dc.description |
Качан О. В. Психолого-педагогічні умови стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: процес стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури. На сьогоднішній день відсутні дослідження, в яких повністю розглянуті науково-теоретичні основи та особливості педагогічного стимулювання активності студентів у галузі фізичної культури і розроблені її змістовно-модельні конструкції, критерії, якісні рівні і педагогічна технологія. В роботі визначено науково-теоретичні основи педагогічного стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури, розглянуто особливості самостійної роботи студентів з фізичної культури у закладі вищої освіти, визначено критерії та рівні активності студентів у самостійній роботі, розроблено педагогічну технологію стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури та перевірено її ефективність. Наукова новизна полягає в тому, що визначено критерії та рівні активності студентів у самостійній роботі з фізичної культури та розроблено педагогічну технологію стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 12 tables, 1 figure. The list of references includes 83 sources. The object of the study: process of stimulating the independent work of students in the field of physical education. To date, there are no studies that fully consider the scientific-theoretical foundations and features of pedagogical stimulation of students' activity in the field of physical culture and its content-model constructions, criteria, qualitative levels and pedagogical technology. The scientific-theoretical foundations of pedagogical stimulation of independent work of students in the field of physical culture are defined in the work, the peculiarities of independent work of students in physical education in higher education institution are considered, the criteria and levels of activity of students in independent work are defined, pedagogical technology of stimulation of independent physical work of students is developed culture and tested its effectiveness. The scientific novelty is that the criteria and levels of activity of students in independent work on physical culture have been determined and pedagogical technology of stimulation of independent work of students in the field of physical culture has been developed. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
активність |
uk |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
uk |
dc.subject |
педагогічне стимулювання |
uk |
dc.subject |
мотивація |
uk |
dc.subject |
самостійна робота |
uk |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна діяльність |
uk |
dc.subject |
педагогічна технологія |
uk |
dc.subject |
activity |
uk |
dc.subject |
educational activity |
uk |
dc.subject |
cognitive activity |
uk |
dc.subject |
pedagogical stimulation |
uk |
dc.subject |
motivation |
uk |
dc.subject |
individual work |
uk |
dc.subject |
physical and sports activities |
uk |
dc.subject |
pedagogical technology |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |