ZNU Institutional Repository

Психолого-педагогічні умови стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури

Show simple item record

dc.contributor.author Качан, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-18T04:57:13Z
dc.date.available 2020-03-18T04:57:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1660
dc.description Качан О. В. Психолого-педагогічні умови стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: процес стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури. На сьогоднішній день відсутні дослідження, в яких повністю розглянуті науково-теоретичні основи та особливості педагогічного стимулювання активності студентів у галузі фізичної культури і розроблені її змістовно-модельні конструкції, критерії, якісні рівні і педагогічна технологія. В роботі визначено науково-теоретичні основи педагогічного стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури, розглянуто особливості самостійної роботи студентів з фізичної культури у закладі вищої освіти, визначено критерії та рівні активності студентів у самостійній роботі, розроблено педагогічну технологію стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури та перевірено її ефективність. Наукова новизна полягає в тому, що визначено критерії та рівні активності студентів у самостійній роботі з фізичної культури та розроблено педагогічну технологію стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 12 tables, 1 figure. The list of references includes 83 sources. The object of the study: process of stimulating the independent work of students in the field of physical education. To date, there are no studies that fully consider the scientific-theoretical foundations and features of pedagogical stimulation of students' activity in the field of physical culture and its content-model constructions, criteria, qualitative levels and pedagogical technology. The scientific-theoretical foundations of pedagogical stimulation of independent work of students in the field of physical culture are defined in the work, the peculiarities of independent work of students in physical education in higher education institution are considered, the criteria and levels of activity of students in independent work are defined, pedagogical technology of stimulation of independent physical work of students is developed culture and tested its effectiveness. The scientific novelty is that the criteria and levels of activity of students in independent work on physical culture have been determined and pedagogical technology of stimulation of independent work of students in the field of physical culture has been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject активність uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject педагогічне стимулювання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject самостійна робота uk
dc.subject фізкультурно-спортивна діяльність uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject activity uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject pedagogical stimulation uk
dc.subject motivation uk
dc.subject individual work uk
dc.subject physical and sports activities uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.title Психолого-педагогічні умови стимулювання самостійної роботи студентів в галузі фізичної культури uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics