ZNU Institutional Repository

Формування готовності майбутнього педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в закладі загальної середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Крапивна, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-18T05:04:57Z
dc.date.available 2020-03-18T05:04:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1662
dc.description Крапивна К. В. Формування готовності майбутнього педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в закладі загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту, містить 13 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: підготовка студентів до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в умовах закладу загальної середньої освіти. Актуальність дослідження обумовлена завданнями, що стоять перед системою освіти, необхідністю відродження культурного потенціалу кожного народу за допомогою реалізації культурологічних принципів та особистісно-орієнтованого підходу в педагогічному просторі. В роботі розглянуто теоретичні засади проблеми реалізації особистісно-орієнтованого підходу в контексті національної культури, проведено експериментальне дослідження формування готовності майбутнього педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в умовах закладу загальної середньої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що розроблена програма підготовки педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в умовах закладу загальної середньої освіти; виявлено рівні та критерії готовності педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в умовах закладу загальної середньої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 13 tables, 8 figures. The list of references includes 84 sources. The object of the study: preparing students for the implementation of a person-centered approach in a general secondary education setting. The urgency of the study is conditioned by the challenges facing the education system, the need to revive the cultural potential of each nation through the implementation of cultural principles and a person-centered approach in the pedagogical space. The theoretical foundations of the problem of realization of personality-oriented approach in the context of national culture are considered in the work, the experimental study of formation of future teacher's readiness for realization of personality-oriented approach in the conditions of the institution of general secondary education is conducted. The scientific novelty is that the program of training of the teacher for realization of the person-oriented approach in the conditions of the institution of general secondary education is developed; the levels and criteria of teacher's readiness for realization of personality-oriented approach in the conditions of the institution of general secondary education are revealed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject особистість uk
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk
dc.subject особистісний підхід uk
dc.subject особистісно-орієнтований підхід uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject педагог uk
dc.subject культура uk
dc.subject культурний контекст uk
dc.subject цінності uk
dc.subject personality uk
dc.subject institution of general secondary education uk
dc.subject personal approach uk
dc.subject person-centered approach uk
dc.subject educational process uk
dc.subject teacher uk
dc.subject culture uk
dc.subject cultural context uk
dc.subject values uk
dc.title Формування готовності майбутнього педагога до реалізації особистісно-орієнтованого підходу в закладі загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics