dc.contributor.author |
Лось, Анастасія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-18T05:06:21Z |
|
dc.date.available |
2020-03-18T05:06:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1663 |
|
dc.description |
Лось А. О. Формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти засобами мотиваційного тренінгу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 5 рисунків. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: професійна свідомість майбутніх фахівців. Проблема професійної свідомості аналізується науковцями переважно з огляду загальнотеоретичних закономірностей розвитку особистості, в той час як проблема формування професійної свідомості майбутнього фахівця на етапі їх вузівської підготовки залишає чимало відкритих питань як у теоретичній, так і практичній площині. В роботі проведено теоретичний аналіз проблеми формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти, розглянуто навчально-професійну діяльність як процес професійного становлення студентів закладу вищої освіти, проведено експериментальне дослідження формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що визначено специфіку становлення професійної свідомості студентів закладу вищої освіти, розроблено та експериментально перевірено ефективність мотиваційного тренінгу як засобу формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 98 pages of printed text, contains 3 tables, 5 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: professional awareness of future specialists. The problem of professional consciousness is analyzed by scientists mainly in view of general theoretical patterns of personality development, while the problem of formation of professional consciousness of the future specialist at the stage of their university preparation leaves many open questions in both theoretical and practical plane. Theoretical analysis of the problem of formation of professional consciousness of students of higher education institution is carried out in the work. The scientific novelty is that the specifics of the formation of professional consciousness of students of higher education institution have been determined, the effectiveness of motivational training as a means of forming the professional consciousness of students of higher education institution has been developed and experimentally tested. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
діяльність |
uk |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk |
dc.subject |
професійне самовизначення |
uk |
dc.subject |
свідомість |
uk |
dc.subject |
професійна свідомість |
uk |
dc.subject |
мотив |
uk |
dc.subject |
тренінг |
uk |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
activity |
uk |
dc.subject |
professional activity |
uk |
dc.subject |
professional self-determination |
uk |
dc.subject |
consciousness |
uk |
dc.subject |
professional consciousness |
uk |
dc.subject |
motive |
uk |
dc.subject |
training |
uk |
dc.subject |
pedagogical technologies |
uk |
dc.title |
Формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти засобами мотиваційного тренінгу |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |