Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти засобами мотиваційного тренінгу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лось, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-18T05:06:21Z
dc.date.available 2020-03-18T05:06:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1663
dc.description Лось А. О. Формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти засобами мотиваційного тренінгу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 5 рисунків. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: професійна свідомість майбутніх фахівців. Проблема професійної свідомості аналізується науковцями переважно з огляду загальнотеоретичних закономірностей розвитку особистості, в той час як проблема формування професійної свідомості майбутнього фахівця на етапі їх вузівської підготовки залишає чимало відкритих питань як у теоретичній, так і практичній площині. В роботі проведено теоретичний аналіз проблеми формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти, розглянуто навчально-професійну діяльність як процес професійного становлення студентів закладу вищої освіти, проведено експериментальне дослідження формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що визначено специфіку становлення професійної свідомості студентів закладу вищої освіти, розроблено та експериментально перевірено ефективність мотиваційного тренінгу як засобу формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 98 pages of printed text, contains 3 tables, 5 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: professional awareness of future specialists. The problem of professional consciousness is analyzed by scientists mainly in view of general theoretical patterns of personality development, while the problem of formation of professional consciousness of the future specialist at the stage of their university preparation leaves many open questions in both theoretical and practical plane. Theoretical analysis of the problem of formation of professional consciousness of students of higher education institution is carried out in the work. The scientific novelty is that the specifics of the formation of professional consciousness of students of higher education institution have been determined, the effectiveness of motivational training as a means of forming the professional consciousness of students of higher education institution has been developed and experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject професійна свідомість uk
dc.subject мотив uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject activity uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject professional consciousness uk
dc.subject motive uk
dc.subject training uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.title Формування професійної свідомості студентів закладу вищої освіти засобами мотиваційного тренінгу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу