Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціалізація дітей пятого року життя засобами гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євсєєва, Єлизавета Юріївна
dc.date.accessioned 2020-03-18T13:56:10Z
dc.date.available 2020-03-18T13:56:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1687
dc.description Євсєєва Є. Ю. Соціалізація дітей пятого року життя засобами гри : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота : соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 77 с., 6 таблиць, 77 джерел. Мета дослідження – визначити особливості соціалізації дітей п’ятого року життя засобами гри в умовах дошкільного закладу. Об’єкт дослідження – процес соціалізації дітей у дошкільних навчальних закладах. Предмет дослідження – соціалізація дітей п’ятого року життя засобами гри. Гіпотеза дослідження: ми передбачаємо, що процес соціалізації дошкільників засобами гри буде успішним, якщо зміст соціально-педагогічної роботи в дошкільних закладах буде враховувати умови ранньої соціалізації дітей та передбачати набуття дітьми досвіду розв’язання життєвих ситуацій. Наукова новизна дослідження: вивчено і науково обґрунтовано особливості соціалізації дітей п’яти років в умовах дошкільного закладу та визначено критерії успішної соціалізації, охарактеризовано рівні соціалізації. Практична значущість дослідження полягає в розробці моделі соціалізації дітей п’яти років для реалізації її в умовах дошкільного закладу. Експериментальний матеріал можна використовувати в підготовці вихователів та соціальних педагогів, в системі післядипломної освіти та у практиці роботи дошкільних закладів. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (77 items). The qualifying work volume is 84 pages long, 77 of them – body text. There are 6 tables. The qualifying work shows that we expect the process of socialization of preschoolers by means of play will be successful if the content of social and pedagogical work in preschool institutions takes into account the conditions of early socialization of children and foresees the acquisition of experiences of children to solve life situations. The research object: the process of socialization of children in pre-school institutions. The research subject: socialization of children of the fifth year of life by means of play. The research purpose: to determine features of socialization of children of the fifth year of life by means of play in the conditions of preschool institution. The research tasks are: 1) to analyze the scientific literature on the problem of socialization of preschool children; 2) describe the features of socialization of children of the fifth year of life in preschool institutions; 3) define criteria for successful socialization of preschool children; 4) conduct experimental testing of the possibilities of play activity in socialization of children of the fifth year of life. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна роль uk
dc.subject соціальна діяльністьдитини uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальний педагог uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject гра uk
dc.subject ігрова діяльність дитини uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject adaptation to school uk
dc.subject younger scholar uk
dc.title Соціалізація дітей пятого року життя засобами гри uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу