dc.contributor.author |
Пшенична, Олена Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-03T07:21:33Z |
|
dc.date.available |
2023-11-03T07:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16928 |
|
dc.description |
Пшенична О. С. Мультимедійні засоби навчання : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Середня освіта» освітньо-професійних програм «Середня освіта (Математика)», «Середня освіта (Інформатика)». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 175 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Методичні рекомендації спрямовані на засвоєння студентами теоретичних
знань з дисципліни «Мультимедійні засоби навчання» та набуття ними
практичних умінь і навичок роботи з програмним забезпеченням, яке дає змогу
вчителю ефективно та інтенсивно проводити уроки.
Навчально-методичне видання складається зі вступу, основної частини,
додатків й списку рекомендованої для ознайомлення основної та додаткової
літератури. В основній частині представлені 6 змістових модулів. У кожному
модулі наведено теоретичні відомості, завдання лабораторних робіт та
методичні рекомендації. Для підготовки до захисту лабораторної роботи
студентам пропонуються контрольні запитання і додаткові завдання.
Видання призначено для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра
освітньо-професійних програм «Середня освіта (Математика» та «Середня
освіта (Інформатика)» спеціальності «Середня освіта», а також може бути
корисне студентам різних спеціальностей для оволодіння основними уміннями
із застосування мультимедійних технологій в освітньому процесі. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
методичні рекомендації |
uk |
dc.subject |
мультимедійні технології |
uk |
dc.subject |
лабораторні заняття |
uk |
dc.subject |
додаток OpenBoard |
uk |
dc.subject |
мультимедійні сервіси |
uk |
dc.subject |
Google-форма |
uk |
dc.subject |
дистанційний курс |
uk |
dc.title |
Мультимедійні засоби навчання |
uk |
dc.type |
Методичні вказівки |
uk |