ZNU Institutional Repository

Розвиток креативних здібностей різноманітними методами арт-терапії

Show simple item record

dc.contributor.author Кожанова, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2020-03-18T15:13:15Z
dc.date.available 2020-03-18T15:13:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1705
dc.description Кожанова К. А. Розвиток креативних здібностей різноманітними методами арт-терапії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 100 сторінках, 5 таблиць, 2 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 53 джерела. Об’єкт дослідження: творчі здібності дітей дошкільного віку. Людське мислення, здібність до творчості – найбільша з дарів природи. Потреба зрозуміти природу процесу творчості виникла, як наслідок необхідності впливати на творчу діяльність, щоб підвищити її ефективність. Ще древньогрецькі філософи прагнули в своїх системах навчання застосовувати методи, які розвивали б в дітях творче мислення. У трудах психологів творчість виступає як найбільш характерна, специфічна риса творчого мислення, що відрізняє його від інших психічних процесів, і в той же час розглядається суперечливий зв'язок її з репродукцією. Наукова новизна роботи полягає в тому, що визначені необхідності застосування арт-терапевтичних занять з метою розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is outlined on 100 pages, 5 tables, 2 figures, 1 appendix. The list of links includes 53 sources. Object of study: creative abilities of preschool children. Human thinking, the ability to be creative is the greatest of nature's gifts. The need to understand the nature of the process of creativity arose as a consequence of the need to influence creative activity in order to increase its effectiveness. Even ancient Greek philosophers sought to use in their teaching systems methods that would develop creative thinking in children. In the writings of psychologists, creativity emerges as the most characteristic, specific feature of creative thinking, which distinguishes it from other mental processes, and at the same time considers its contradictory relationship with reproduction. The scientific novelty of the work lies in the fact that the necessity of using art-therapeutic classes in order to develop the creative abilities of preschool children is determined uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject арт-терапія uk
dc.subject творчість uk
dc.subject креативність uk
dc.subject здібності uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject дитяча творчість uk
dc.subject психотерапія uk
dc.subject дивергентне мислення uk
dc.subject art therapy uk
dc.subject art uk
dc.subject creativity uk
dc.subject ability uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject children's creativity uk
dc.subject psychotherapy uk
dc.subject divergent thinking uk
dc.title Розвиток креативних здібностей різноманітними методами арт-терапії uk
dc.title.alternative Development of Creative Abilities by Various Methods of Art Therapy uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics